ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων της ΣΕΠ που διαχειρίζεται τις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι, τον Αύγουστο του 2020 διακινήθηκαν συνολικά 419,6 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια έναντι 465,2 χιλιάδων εμπορευματοκιβωτίων τον αντίστοιχο μήνα του 2019, ποσοστό μείωσης 9,8%.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2020 διακινήθηκαν συνολικά 3,258.3 εκατ. εμπορευματοκιβώτια έναντι 3,493 εκατ. containers την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ποσό μειωμένο κατά 6,7%.
Από τις αρχές του έτους ο πιο παραγωγικός μήνας ήταν ο Ιούλιος, κατά τη διάρκεια του οποίου διακινήθηκαν 429,3 χιλ. containers, ενώ ο χειρότερος μήνας ήταν ο Ιούνιος με 373,9 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια να διακινούνται.
Σημειώνεται ότι ο κινεζικός ναυτιλιακός όμιλος Cosco ασκεί πιέσεις σε όλα τα μέτωπα προκειμένου να πάρει το «πράσινο φως» από κυβέρνηση και φορείς, για να κατασκευάσει τον τέταρτο προβλήτα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και να του μεταβιβαστεί ένα επιπλέον ποσοστό 16% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά.
Η κατασκευή του τέταρτου προβλήτα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, θα επιστρέψει στους Κινέζους να διακινούν περισσότερα από 10 εκατ. κιβώτια ετησίως. Μια τέτοια εξέλιξη θα «βάλει» το ελληνικό λιμάνι, μέσα στα τρία μεγαλύτερα της Ευρώπης.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα