Με την άφιξη του πρώτου πλοίου Ro-Ro στα χρονικά λειτουργίας του Λιμένα, ξεκινάει μια νέα εποχή για τις υπηρεσίες ασυνόδευτων φορτίων και την ενίσχυση του διακομιστικού έργου του Λιμένα με την ένταξη του στην γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα -Μπάρι – Βενετία.

Πρόκειται για το πλοίο ECO MALTA, του Ομίλου Grimaldi, σημαίας Ιταλίας, υβριδικό-οικολογικό Ro-Ro (Zero Emission In Port) από το ναυπηγικό πρόγραμμα «Grimaldi Green 5th Generation (GG5G)».

Σύμφωνα με τον ιταλικό νηογνώμονα RINA η συγκεκριμένη σειρά πλοίων είναι ενεργειακά πιο αποτελεσματική κατά επτά φορές σε σύγκριση με τα υπάρχοντα πλοία, άρα αφήνει ελάχιστο αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Δείτε το βίντεο:

Το ECO MALTA έχει μήκος 238 μέτρα και πλάτος 34 και χωρητικότητας 67.311 τόνων.

Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,8 κόμβων.

Η μεταφορική ικανότητα των επτά καταστρωμάτων είναι διπλάσια σε σύγκριση με την προηγούμενη σειρά πλοίων Ro-Ro του Ομίλου Grimaldi.

Μπορεί να μεταφέρει οχήματα 7.800 γραμμικών μέτρων που αντιστοιχεί σε 500 τρέιλερ και 150 ΙΧ αυτοκίνητα. Με την ίδια κατανάλωση καυσίμων με τα πλοία της προηγούμενης σειράς Ro-Ro και με σύγχρονη τεχνολογία, οι εκπομπές αερίων είναι κατά πολύ μειωμένες.

Κατά την παραμονή του στο λιμάνι το πλοίο έχει μηδενικές εκπομπές αερίων CΟ2 γιατί χρησιμοποιεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου που επαναφορτίζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, χάρις σε ηλιακούς συλλέκτες έκτασης 350 τετραγωνικών μέτρων.

Οι μηχανές του πλοίου είναι κορυφαίας, ελεγχόμενες ηλεκτρονικά με συστήματα καθαρισμού των καυσαερίων.

Διαβάστε επίσης:

Στυλιανού και Ζήκος συνεχίζουν στη διοίκηση της Costamare Participations PLC

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 8,91 εκατ. δολαρίων

Πέτρος Παππάς: Επαναγοράζει 10 εκατ. μετοχές από την Oaktree – Στο 17,2% μειώνεται το ποσοστό του private equity