ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Παρά τις όποιες προκλήσεις αναδύονται για την παγκόσμια οικονομία μετά την πανδημία, η ναυτιλία θα πρέπει να συνεχίσει τις προσπάθειές της στον δρόμο προς την απανθρακοποίηση, ακολουθώντας μια ολιστική και ρεαλιστική προσέγγιση», επισημαίνει ο Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης.
Ο Ναυτιλιακός Πρεσβευτής Καλής Θελήσεως του IMO στην Ελλάδα, Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης, υπογραμμίζει επίσης:
«Κάθε μέρος του ναυτιλιακού cluster πρέπει να αναλάβει μέρος της ευθύνης για τη μετάβαση της ναυτιλίας με μια προσέγγιση ολιστική, με έμφαση να δίνεται επίσης και στην ξηρά.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι σε θέση να εφαρμόσει εναλλακτικές τεχνολογίες και καύσιμα για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, με την προϋπόθεση ωστόσο ότι είναι εμπορικά διαθέσιμα και ασφαλή και υποστήριξε με ιδιαίτερη έμφαση την αρχή της ουδετερότητας στην τεχνολογία, όπως και την ανάγκη της εκπόνησης σωστών impact studies».
Διαβάστε επίσης:
Βενιάμης – Δημητριάδης/Ευγενίδης πούλησαν το Speedrunner στον Μάριο Ηλιόπουλο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία»
- Γεραπετρίτης: Η συμμετοχή της Ελλάδας στο ΣΑ του ΟΗΕ αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση της διεθνούς της παρουσίας
