Στο νέο pool με τάνκερ aframax της Concord Maritime, το Dakota Tankers, εντάχθηκε η ναυτιλιακή Atlas Maritime, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα.

Στο νέο αυτό pool συμμετέχει και η Emarat Maritime, με έδρα το Ντουμπάι, ενώ το pool για την ώρα διαθέτει συνολικά επτά πλοία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Concord Maritime, Ben Ognibene, δήλωσε πως αυτή είναι μόνο η αρχή και ιδανικά θα ήθελε ανά πάσα στιγμή να υπάρχουν 20-25 πλοία στο pool.

Μάλιστα, τα περισσότερα από τα πλοία που διαθέτει το Dakota Tankers ανήκουν στην Atlas: είναι τα τάνκερ Aspasia Lemos (χωρητικότητας 115.200 dwt, κατασκευής 2009), Mitera Marigo (χωρητικότητας 105.500 dwt, κατασκευής 2007) και τα τρία αδελφά πλοία Lady M, Texas Star και Atlas Voyager (όλα χωρητικότητας 115.000 dwt, κατασκευής 2003). Στο pool περιλαμβάνεται και ένα πλοίο της NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα: το Free Spirit (χωρητικότητας 113.000 dwt, κατασκευής 2008).

Γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε την ομάδα πάρα πολύ και έχουμε υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης στην ικανότητά τους να υπεραποδίδουν με συνέπεια έναντι των αγορών”, δήλωσε ο Λέων Πατίτσας.

Τόσο η Atlas όσο και η Emarat ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του aframax pool Sigma Tankers, το οποίο ο Ognibene δημιούργησε σε συνεργασία με τον συνέταιρό του στην Concord, Jim Hurley, όταν εργάζονταν στην Heidmar. Τον Σεπτέμβριο του 2017 ο Ognibene παραιτήθηκε και ίδρυσε την Concord, στην οποία ο Hurley λειτουργεί ως COO, όπως αναφέρει το TradeWinds.

Η Concord σχεδιάζει τώρα να δημιουργήσει και επιπλέον pools για suezmaxes και για VLCCs, ωστόσο αυτό θα γίνει αφού το Dakota Tankers αναπτυχθεί περαιτέρω.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Αγγελικούσης: Ένα ακόμη νεότευκτο για τη Maran Gas. Στα 10 ανέρχονται τα υπό κατασκευή πλοία της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Β. Μαρινάκης: Γιατί οι αναλυτές συστήνουν «αγορά» των μετοχών της Capital Product Partners

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Έλληνες Εφοπλιστές: Ικανοποίηση για την απόφαση του IMO για τα ναυτιλιακά καύσιμα