ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία έχει προσφύγει σε ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ στο Ντέλαγουερ, στις 20 Φεβρουαρίου το πλοίο της Nederland Reefer (χωρητικότητας 627.986 cbf, κατασκευής 1991) επισχέθηκε από τις τοπικές αρχές λόγω εκροής απόνερων. Η εταιρεία αναφέρει ότι ήρθε σε συμφωνία με την κυβέρνηση για την απελευθέρωση του πλοίου στις 8 Μαρτίου, όμως αυτή τελικά καθυστέρησε και έγινε μετά από 36 μέρες κράτησης, στις 28 Μαρτίου.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, 13 μέλη πληρώματος θα παρέμεναν υπό κράτηση στο Ντέλαγουερ, όμως οι τοπικές αρχές καθυστέρησαν τις διαδικασίες, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η απελευθέρωση του πλοίου.
«Η κυβέρνηση ενεπλάκη σε μία σειρά από αλληλοκατηγορίες μεταξύ υπηρεσιών, αλλά εν τέλει δεν μπόρεσε να δώσει μία ουσιαστική απάντηση στο γιατί η τοπική ακτοφυλακή δεν μπορούσε να παραχωρήσει προσωρινή άδεια στα μέλη του πληρώματος που είχαν αμερικανική βίζα των οποίων την κράτηση ζήτησε η αμερικανική κυβέρνηση», αναφέρει στην αγωγή της η εταιρεία, σύμφωνα με το TradeWinds, υποστηρίζοντας ότι ποτέ στο παρελθόν δεν έχει υπάρξει τόσο αδικαιολόγητα μακρά κράτηση ενός πλοίου.
Σημειώνεται ότι στην Chartworld και στον επικεφαλής μηχανικό του πλοίου, Βασίλη Μαζαράκη, απαγγέλθηκαν τον Απρίλιο κατηγορίες για παραποίηση εγγράφων, παρεμπόδιση του έργου της δικαιοσύνης και απόπειρα επηρεασμού μαρτύρων, με την Chartworld να αρνείται τις κατηγορίες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν