Στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding ανέθεσε η Chartworld Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Λου Κολλάκη, την κατασκευή τουλάχιστον δύο τάνκερ aframax.

Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, το deal του εφοπλιστή με τα κινεζικά ναυπηγεία αφορά σε δύο νεότευκτα τάνκερ χωρητικότητας 115.000 dwt, με οψιόν για δύο ακόμα aframaxes. Η τιμή για το καθένα από τα πλοία εκτιμάται γύρω στα 46 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η παράδοση του πρώτου πλοίου προγραμματίζεται για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 κι του δεύτερου για το τρίτο τρίμηνο του ίδιου έτους.

Αν και είναι η πρώτη φορά που η Chartworld παραγγέλνει πλοία από τα συγκεκριμένα ναυπηγεία, η εταιρεία έχει στον στόλο της πλοία κατασκευασμένα στα New Times Shipbuilding, τα οποία αγόρασε από άλλες εταιρείες, και επομένως έχει εικόνα για τις προδιαγραφές των ναυπηγείων.

Επίσης, η Chartworld έχει παραγγείλει ξανά πλοία από κινεζικά ναυπηγεία: έχει παραγγείλει τρία kamsarmaxes από τα Yangzijiang Shipbuilding, εκ των οποίων τα δύο πρόκειται να παραδοθούν φέτος και το τρίτο το 2020, και τρία ακόμα παρόμοιου μεγέθους πλοία από τα Penglai Zhongbai Jinglu Ship Industry, που πρόκειται να παραδοθούν μέσα στο 2019.

Σύμφωνα με την VesselsValue, ο στόλος της Chartworld αποτελείται από 68 πλοία (24 containerships, 11 τάνκερ, 18 πλοία ξηρού φορτίου και 15 reefers). Η συνολική αξία τους υπολογίζεται ότι ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Εξάλλου, η εταιρεία πούλησε τον περασμένο μήνα δύο supramaxes ξηρού φορτίου: σύμφωνα με το TradeWinds, τα πλοία Aifanourios (χωρητικότητας 50.220 dwt, κατασκευής 2002) και Aigeorgis (χωρητικότητας 50.354 dwt, κατασκευής 2001) πωλήθηκαν στην Jinhui Shipping & Transportation έναντι 6,25 εκατ. και 5,75 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα.