ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Με τέσσερα νεότευκτα μεγάλα πλοία μεταφοράς LPG θα ενισχύσει τον στόλο της η ναυτιλιακή Evalend Shipping, του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, η οποία προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy της Νοτίου Κορέας.
Σύμφωνα με την Allied Shipboking η εταιρεία συμφώνησε για την κατασκευή αρχικά τριών μεγάλων LPG carriers, χωρητικότητας 91,οοο cbm, ενώ υπάρχει option για ένα επιπλέον πλοίο. Η παράδοση των VLGC θα ξεκινήσει στο τέλος του 2022 και θα ολοκληρωθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα νέα πλοία θα χρησιμοποιούν είτε LPG είτε συμβατικά καύσιμα.
Η τιμή κατασκευής τους θα ανέλθει στα 80 εκατ. δολάρια, ενώ σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Anchor Shipbroking θα διαμορφωθεί στα 80,5 εκατ. δολάρια.
Με τη νέα παραγγελία η Evalend Shipping κάνει άνοιγμα για πρώτη φορά στα VLGC, ενώ παράλληλα επεκτείνει το ναυπηγικό πρόγραμμα που υλοποιεί στον κλάδο μεταφοράς LPG.
Τον περασμένο Δεκέμβριο συμφώνησε με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo για την κατασκευή δύο carrier LPG, χωρητικότητας 40,000 cbm, στην τιμή των 45,7 εκατ. δολαρίων έκαστο. Η συμφωνία περιλάμβανε option για δύο επιπλέον πλοία, τις οποίες η ναυτιλιακή άσκησε, σύμφωνα με πληροφορίες, στις αρχές του Μαρτίου. Η παράδοση των νεότευκτων θα ξεκινήσει στο τέλος του επόμενου έτους.
Εκτός από τον κλάδο των LPG, η Evalend έχει υπό κατασκευή και δύο τάνκερ VLCC, στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries. Μάλιστα, αναμένεται να παραλάβει το πρώτο από αυτά σύντομα, και θα ακολουθήσει η παράδοση του δεύτερου τον Ιούνιο.
Η ναυτιλιακή δραστηριοποιούνταν παραδοσιακά στην αγορά ξηρού φορτίου, και στα τέλη του 2017 αποφάσισε να εισέλθει στην αγορά των τάνκερ, εντάσσοντας στον στόλο της το πρώτο της VLCC, το δεξαμενόπλοιο Meandros (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries), το οποίο στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Najaf. Ωστόσο, πέρυσι πούλησε το συγκεκριμένο πλοίο.
Διαβάστε ακόμα:
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπουργείο Ανάπτυξης: Πρόστιμα ύψους 5,5 εκατ. ευρώ σε οκτώ πολυεθνικές για αθέμιτη κερδοφορία – Ποιες είναι
- ΙΤΕΠ: «Υψηλή» και «άνιση» φορολογία στα Ξενοδοχεία – Το 19% του κόστους παραγωγής αντιστοιχεί σε φόρους
- Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ διατηρεί προβάδισμα ασφαλείας από το ΠΑΣΟΚ – Τρίτο κόμμα το ΚΚΕ – Οκτακομματική Βουλή
- Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές προοπτικές για την οικονομία το 2025 – Σημαντικές εξωτερικές προκλήσεις