ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Mε δύο ακόμη πλοία μεταφοράς LPG θα ενισχύσει τον στόλο της η ναυτιλιακή Evalend Shipping, του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, η οποία ήταν ιδιαίτερα δραστήρια στις νέες παραγγελίες και πέρυσι.
Σύμφωνα με την Intermodal η εταιρεία άσκησε option προηγούμενης συμφωνίας, προχωρώντας στην παραγγελία δύο VLGC χωρητικότητας 88,000 cbm, χωρίς να αναφέρει το τίμημα της συναλλαγής.
Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι τα δύο πλοία της Evalend θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Hyundai HI (Ulsan) της Νοτίου Κορέας, με το κόστος να ανέρχεται στα 96,6 εκατ. δολάρια έκαστο, ενώ η παράδοση τους έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2025 με αρχές του 2026.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει τρία -με option για δύο ακόμη- VLGC στο ναυπηγείο Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co (KSOE), συνολικής αξίας 286 εκατ. δολαρίων, 95,3 εκατ. δολάρια έκαστο. Η παράδοση τους αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Με τις νέες παραγγελίες τα υπό κατασκευή VLGC της Evalend αυξάνονται σε 12, τα οποία θα αρχίσει να παραλαμβάνει από τον επόμενο μήνα.
Σημειώνεται ότι πέρυσι η εταιρεία παρέλαβε τα LPG carriers, τα Pacificator και Legislator που κατασκευάστηκαν το 2022 και έχουν ήδη ναυλωθεί.
Τάνκερ και bulker
Εκτός από τον κλάδο των LPG, η Evalend δραστηριοποιείται και στην αγορά ξηρού φορτίου, ενώ από τα τέλη του 2017 εισήλθε και στα τάνκερ.
Σύμφωνα με την Intermodal λίγο πριν την εκπνοή του 2022 η ναυτιλιακή προχώρησε σε συμφωνία με το κινεζικό ναυπηγείο Jiangsu New Yangzijiang για την κατασκευή δύο τάνκερ MR2 χωρητικότητας 50,000 dwt, με option για δύο ακόμη ίδια πλοία.
Το κόστος τους εκτιμάται στα 40 εκατ. δολάρια έκαστο και θα παραδοθούν στην εταιρεία το 2025.
Επίσης, η Allied Shipbroking, συνδέει την εταιρεία και με την παραγγελία δύο handysize φορτηγών πλοίων χωρητικότητας 40,000 dwt, στο ίδιο ναυπηγείο. Η τιμή κατασκευής θα κυμανθεί στα 29 με 30 εκατ. δολάρια έκαστο και η παράδοση τους προγραμματίστηκε για το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Διαβάστε ακόμη: