Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Κωστής Κωνσταντακόπουλος: Συνεχίζει τις πωλήσεις των μικρότερης χωρητικότητας bulkers

Κωστής Κωνσταντακόπουλος, επικεφαλής Costamare

Κωστής Κωνσταντακόπουλος, επικεφαλής Costamare

Στην πώληση ενός ακόμη εκ των παλαιότερης κατασκευής bulker της προχώρησε η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης και αύξησης του μέσου μεγέθους του στόλου ξηρού φορτίου της, που υλοποιεί.

Σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Compass Maritime η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 58,100 dwt supramax Titan I (κατασκευής 2009) στην τιμή των 16 εκατ. δολαρίων.

Οι αγοραστές του πλοίου είναι από την Ινδονησία.

Η Costamare εξαγόρασε το συγκεκριμένο bulker, με την τότε ονομασία Bulk Titan, το 2021. Χρονιά κατά την οποία εισήλθε στην αγορά ξηρού φορτίου και δημιούργησε έναν ισχυρό στόλο με 45 φορτηγά πλοία, πραγματοποιώντας μπαράζ εξαγορών στην second hand αγορά.

Στις αρχές του 2024, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2023, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας Γρηγόρης Ζήκος είχε ανακοινώσει ότι η Costamare αποφάσισε να ανανεώσει και να αυξήσει το μέσο μέγεθος του στόλου ξηρού φορτίου. Σε αυτό το πλαίσιο προγραμμάτισε την πώληση 12 μικρότερου μεγέθους πλοίων, ενώ παράλληλα προχώρησε σε εξαγορές μεγαλύτερων bulkers.

Μεταξύ του Ιουνίου 2023 και του Απριλίου 2024 εξαγόρασε έξι μεγάλης χωρητικότητας φορτηγά πλοία, συμπεριλαμβανομένων πέντε capesize.

Φέτος συμπεριέλαβε στον στόλο της το φορτηγό πλοίο Miracle, χωρητικότητας 180,643 dwt, κατασκευής 2011, το Frontier (πρώην Frontier Unity), χωρητικότητας 181,415 dwt, κατασκευής 2012, και το Prosper (πρώην Lowlands Prosperity), χωρητικότητας 179,895 dwt, κατασκευής 2012

Η εταιρεία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διαθέτει στόλο με 37 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και 68 containerships.

Η ρευστότητα της διαμορφώθηκε στο τέλος του δεύτερου τριμήνου του 2024 στα 1, 118 δισ. δολάρια.

Τα κέρδη της αυξήθηκαν στα 102 εκατ. δολάρια από 67,4 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023. Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 509 εκατ. δολάρια έναντι 365,9 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο της περυσινής χρήσης.

Διαβάστε επίσης:

Πέτρος Παππάς: Πούλησε το παλαιότερο πλοίο της Star Bulk με σημαντικό κέρδος

Οικογένεια Τσάκου: Η «ακαδημία» που προσφέρει μόρφωση, ναυτική εκπαίδευση και εργασία στα πλοία έως την συνταξιοδότηση τους

Γιώργος Προκοπίου: Η εκπληκτική θαλαμηγός του, Dream, και οι επενδύσεις στα εμβληματικά κτήματα της Χίου «ΠΕΡΛΕΑΣ» και «Αντουάνικο»