Η Meadway Shipping & Trading του Κώστα Δελαπόρτα επέστρεψε στα ναυπηγεία με την παραγγελία δύο νέων φορτηγών πλοίων.

Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η ναυτιλιακή έκλεισε συμφωνία με το ιαπωνικό ναυπηγείο Namura για την κατασκευή δύο handysize, χωρητικότητας 40,000 dwt έκαστο, στην τιμή των 32 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Τα νεότευκτα θα παραδοθούν το 2024.

Σημειώνεται ότι η Meadway Shipping & Trading το 2021 παρέλαβε δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία supramax, το Ability, χωρητικότητας 64,253 dwt και το Dominator, χωρητικότητας 63,652 dwt.

Παράλληλα, πραγματοποιεί κινήσεις και στη second hand αγορά. Σύμφωνα με την Advanced Shipping & Trading, το handysize Loch Maree (χωρητικότητας 33.382 dwt και κατασκευής 2013), κατέληξε στο στόλο της Meadway Shipping & Trading, έναντι 18 εκατ. δολαρίων.

Επίσης φέτος παρέλαβε το supramax Andiamo (πρώην on Fortune), χωρητικότητας 63,562 dwt, που κατασκευάστηκε το 2019.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, ο στόλος της αποτελείται από 10 bulkers.

Η Meadway Shipping & Trading ιδρύθηκε το 1988, από τον Διονύση Δελαπόρτα και διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι.

Την Άνοιξη του 2021, οι δύο γιοι του αποφάσισαν να ακολουθήσουν ξεχωριστούς επαγγελματικούς δρόμους, δύο χρόνια μετά τον θάνατο του εφοπλιστή, προχωρώντας στον διαχωρισμό του στόλου της εταιρείας.

Ο Κώστας Δελαπόρτας ανέλαβε επικεφαλής της Meadway Shipping και ο Γιώργος Δελαπόρτας, ίδρυσε την Meadway Bulkers, η οποία επίσης διαθέτει πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Διαβάστε ακόμη:

Αριστείδης Πίττας: Παρήγγειλε άλλα δύο πλοία για την Euroseas και θα διαθέτει 27 πλοία μεταφοράς κοντέινερ

Η TMS Dry του Γιώργου Οικονόμου αγόρασε δύο πλοία kamsarmax