ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Meadway Shipping & Trading του Κώστα Δελαπόρτα επέστρεψε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Tsuneishi Shipbuilding Co Ltd. για την παραγγελία ενός ακόμη φορτηγού πλοίου, αυξάνοντας τον αριθμό των υπό κατασκευή πλοίων της σε επτά.
Με ανάρτηση της το linkedin η εταιρεία ανακοίνωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε την υπογραφή για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου, ultramax, με το ιαπωνικό ναυπηγείο Tsuneishi Shipbuilding Co Ltd., στις 4 Μαΐου 2023. Η Meadway Shipping and Trading παραμένει αφοσιωμένη στην επέκταση του στόλου της με υψηλών προδιαγραφών και φιλικά προς το περιβάλλον νεότευκτα κατασκευασμένα σε ιαπωνικά ναυπηγεία».
Σύμφωνα με την ναυτιλιακή πρόκειται για το τρίτο νεότευκτο πλοίο Ultramax Tess ’64 εξοπλισμένο με scrubber, για το οποίο υπέγραψε σύμβαση στο ίδιο ναυπηγείο και αναμένεται να το παραλάβει το 2ο τρίμηνο του 2026.
Η Meadway Shipping & Trading ιδρύθηκε το 1988, από τον Διονύση Δελαπόρτα και διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Σιγκαπούρη και το Ντουμπάι.
Την Άνοιξη του 2021, οι δύο γιοι του αποφάσισαν να ακολουθήσουν ξεχωριστούς επαγγελματικούς δρόμους, δύο χρόνια μετά τον θάνατο του εφοπλιστή, προχωρώντας στον διαχωρισμό του στόλου της εταιρείας.
Ο Κώστας Δελαπόρτας ανέλαβε επικεφαλής της Meadway Shipping και ο Γιώργος Δελαπόρτας, ίδρυσε την Meadway Bulkers, η οποία επίσης διαθέτει πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
O στόλος της Meadway Shipping & Trading αποτελείται από 11 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τα δύο, το Ability, χωρητικότητας 64,253 dwt και το Dominator, χωρητικότητας 63,652 dwt παρέλαβε το 2021 και το Danae, χωρητικότητας 40,014 dwt το 2022.
Παράλληλα, η εταιρεία πραγματοποιεί επιλεκτικές κινήσεις και στη second hand αγορά.
Διαβάστε ακόμη:
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 16,71 εκατ. δολάρια