Στην ενίσχυση των υποδομών αλλά και στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού ώστε να μπορέσουμε να εκμεταλλευθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δυνατότητες της χώρας στον τομέα των μεταφορών, στάθηκε στην παρέμβαση του ο Πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης.

«Το 80% των εμπορευματικών μεταφορών πραγματοποιείται από τη θάλασσα, καθώς είναι ο πιο φθηνός τρόπος μεταφοράς και εκεί εστιάζουμε ως ναυτική χώρα με περισσότερα από 5.500 πλοία. Επαρκούν όμως οι υποδομές για τον όγκο των μεταφορών;» είπε ο κ. Κορκίδης.

1

Δεν αρκεί το λιμάνι του Πειραιά που είναι το πέμπτο μεγαλύτερο στην Ευρώπη και το δεύτερο μεγαλύτερο στη μεσόγειο. «Χρειαζόμαστε συνδυασμένες μεταφορές. Να δούμε πως διοχετεύονται στην υπόλοιπη Ευρώπη τα εμπορεύματα που φτάνουν στον Πειραιά» είπε σημειώνοντας πως ο Πειραιάς χρειάζεται ένα άρτιο, σύγχρονο άρτιο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ τόνισε τη σημασία του εμπορευματικού στο Θριάσιο Πεδίο, υπογραμμίζοντας πως η Cosco ξεκαθάρισε πως δε θα συμμετάσχει στις επενδύσεις που θα χρειαστούν. Τέλος, αναφέρθηκε στις απαιτούμενες παρεμβάσεις σε τοπικό επίπεδο με την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών. «Για παράδειγμα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις μεταφορές με drones για δέματα που σήμερα μεταφέρουν φορτία έως 50 κιλά ενώ στο μέλλον μπορεί να φτάνουν και τα 150 κιλά και αποτελούν ουσιαστική λύση στο ζήτημα ανεφοδιασμού των πλοίων». Σημείωσε, δε, πως την ερχόμενη Δευτέρα το Επιμελητήριο διοργανώνει Open Day για την επίδειξη του προομοιωτή που έχει εγκαταστήσει σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά με την βοήθεια του οποίου θα εκπαιδεύονται εργαζόμενοι για τον εφοδιασμό πλοίων με drones.

Διαβάστε επίσης:

Πλακιωτάκης: Το επόμενο στοίχημα, να προσαρμοστούν τα λιμάνια μας στις νέες συνθήκες

Τελετή Ορκωμοσίας Νέων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. επιλαχόντων διαγωνισμού κατάταξης έτους 2019