ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μια πανηγυρική εκδήλωση, που το κάθε μέλος για την είσοδο του θα πληρώσει 500 δολάρια και το μη μέλος 650 δολάρια, θα τιμηθεί η πρόεδρος της HELMEPA, Σεμίραμις Παληού και διευθύνουσα σύμβουλος της Diana Shipping και άλλα τέσσερα επιφανή στελέχη της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Η εκδήλωση θα γίνει στις 17 Μαΐου στη Νέα Υόρκη και την οργανώνει ο Ναυτιλιακός Σύνδεσμος Λιμένων Νέας Υόρκης και Νιου Τζέρσεϊ στο πλαίσιο του 29ου Διεθνούς Ναυτιλιακού Hall of Fame.
Τα βραβεία θα απονεμηθούν σε ένα από τα πιο δημοφιλή δείπνα γκαλά του ναυτιλιακού κλάδου, που θα πραγματοποιηθεί στο The Lighthouse, Pier 61 στο Chelsea Piers στη Νέα Υόρκη.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της MAPONY/NJ, Stephen Lyman, γνωστοποίησε ότι το 29ο Διεθνές Ναυτιλιακό Hall of Fame θα συμπεριλάβει πέντε ηγέτες ναυτιλίας και των μεταφορών.
Αυτοί είναι οι εξής:
– Griff Lynch, Executive Director, Georgia Ports Authority.
– Brian Buckley McAllister, πρόεδρος, McAllister Towing.
– Jeremy Nixon, Διευθύνων Σύμβουλος, Ocean Network Express Pte.
– Σεμίραμις Παληού, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping Inc και πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA.
– Bill Shea, Διευθύνων Σύμβουλος, DCLI.
«Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ανταποκριθεί σε μια άνευ προηγουμένου άνθηση και έχει ανταποκριθεί στη διαρκώς μεταβαλλόμενη εξέλιξη του εμπορίου, της ασφάλειας και της βιωσιμότητας», είπε ο κ. Lyman πρόσθεσε: «Αυτή η τιμή προορίζεται για όσους έχουν κάνει μια σημαντική προσφορά στον κλάδο μας και συνέβαλαν στην προώθηση όλων των πτυχών της παγκόσμιας βιομηχανίας μεταφορών. Οι πέντε ηγέτες της χρονιάς έχουν κερδίσει τη θέση τους στον κλάδο και στο International Maritime Hall of Fame 2023». Οι πέντε ναυτιλιακοί παράγοντες που θα τιμηθούν:
Η Σεμίραμις Παληού, είναι κόρη του εφοπλιστή Συμεών Παληού και διευθύνουσα Σύμβουλος της Diana Shipping Inc. και Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος («HELMEPA»). Εργάζεται για την Diana Shipping από το 1998 και έχει υπηρετήσει διάφορες διοικητικές θέσεις στην εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων της Chief Executive Officer της Diana Shipping Services S.A και της Διευθύντριας της OceanPal Inc. που είναι θέσεις που συνεχίζει να κατέχει σήμερα. Ως ηγέτης στην ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία, είναι μέλος πολλών οργανισμών και φορέων της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Ο Griff Lynch είναι ο εκτελεστικός διευθυντής της Georgia Ports Authority, μιας κρατικής δημόσιας αρχής 1.800 ατόμων που κατέχει και διαχειρίζεται στρατηγικούς λιμενικούς τερματικούς σταθμούς. Ο Lynch επιβλέπει την τρίτη πιο πολυσύχναστη πύλη του έθνους για το εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων στη Σαβάνα και το δεύτερο πιο πολυσύχναστο συγκρότημα λιμένων αυτοκινήτων στο Brunswick. Πριν αναλάβει το ρόλο του Εκτελεστικού Διευθυντή, ο Lynch υπηρέτησε ως COO του GPA για πέντε χρόνια. Αποδεδειγμένα ηγέτης στη ναυτιλιακή βιομηχανία, φέρνει περισσότερα από 34 χρόνια επιχειρησιακής και εμπορικής εμπειρίας στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μεγάλων λιμενικών επεκτάσεων, στην αποτελεσματική εκτέλεση μοντέλων βιώσιμου κέρδους και παραγωγικότητας και στον προσδιορισμό νικηφόρων στρατηγικών πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Ο Brian Buckley McAllister είναι ο πρόεδρος της McAllister Towing και είναι στη McAllister από το 1998 και έχει αναλάβει αρκετές ηγετικές θέσεις στην εταιρεία, η οποία είναι μία από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες εταιρείες θαλάσσιων μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρεία κατέχει και εκμεταλλεύεται σχεδόν 100 πλοία με έδρα σε πάνω από δώδεκα λιμάνια από το Eastport του Maine έως το San Juan του Πουέρτο Ρίκο. Δραστηριοποιούμενος στη ναυτιλιακή κοινότητα, ο McAllister υπηρετεί στα διοικητικά συμβούλια του Steamship Mutual P&I Club, της Area Maritime Security Committee για το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του New Jersey, του Seamen’s Church Institute και του Coast Guard Foundation. Είναι επίσης μέλος της Ναυτιλιακής Ένωσης του Λιμένα της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϋ και του Αμερικανικού Γραφείου Ναυτιλίας.
Ο Τζέρεμι Νίξον είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ocean Network Express Pte. Ltd., μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών στον κόσμο, με έδρα τη Σιγκαπούρη, που ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Απρίλιο του 2018. Η καριέρα του ξεκίνησε αρχικά στη θάλασσα ως αξιωματικός ναυσιπλοΐας και έχει ασχοληθεί ενεργά με τη ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων τα τελευταία 30 χρόνια. Ο Νίξον κατείχε ανώτερες διευθυντικές θέσεις με την P&O Nedlloyd, τη Maersk Line και τη NYK Line, στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Ασία. Τον Ιούλιο του 2017, παραιτήθηκε από τη ΝΥΚ για να ηγηθεί της Ocean Network Express, η οποία ήταν μια νέα κοινοπραξία που ιδρύθηκε από τις εταιρείες K Line, MOL και NYK Group.
Ο Bill Shea είναι Διευθύνων Σύμβουλος της DCLI και επενδυτής στην εταιρεία από το 2012. Υπό αυτή την ιδιότητα, ο Shea διαμόρφωσε το στρατηγικό όραμα της DCLI και διευκόλυνε την απόκτηση σημαντικών στόλων, διατηρώντας παράλληλα την επίβλεψη της ανάπτυξης της εταιρείας. Η καριέρα του Shea στον κλάδο των μεταφορών εκτείνεται σε περισσότερα από 40 χρόνια και έχει συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη πολλών εταιρειών. Το 2010, ο Shea επέβλεψε τη δημιουργία του DCLI και ήταν ο ηγέτης της σκέψης πίσω από τη δημιουργία του 2015 του Pool of Pools, που λειτουργεί στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Υπηρετεί στο διοικητικό συμβούλιο της DCLI και είναι πρόεδρος του συμβουλίου της Blume Global.
Σχετικά με το Maritime Association of Port of New York and New Jersey
Ιδρύθηκε το 1873, η MAPONY/NJ και υπήρξε η φωνή της εμπορικής ναυτιλιακής βιομηχανίας και της συνεχούς εξελισσόμενης ροής του εμπορίου σε όλη την περιοχή. Αρχικά ιδρύθηκε για την παρακολούθηση των πληροφοριών άφιξης/αναχώρησης/ελλιμενισμού σκαφών και συνεχίζει να αναφέρει ζωτικά δεδομένα σχετικά με τις θαλάσσιες δραστηριότητες στο λιμάνι μέχρι σήμερα. Η αποστολή της MAPONY/NJ έχει επεκτείνει την υπεράσπιση της εμπορικής ναυτιλιακής βιομηχανίας στην περιοχή ενεργώντας ως εμπορική ένωση που εκπροσωπεί πολλαπλά συμφέροντα και ενδιαφερόμενα μέρη για να διασφαλίσει την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, την ασφάλεια των θαλάσσιων περιουσιακών στοιχείων, τη βιωσιμότητα του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την ανταγωνιστικότητα των θαλάσσιες υπηρεσίες.
Η οικογένεια της Σεμίραμις Παληού
Η οικογένεια Παληού ασχολείται με την ναυτιλία πάνω από δύο αιώνες και ο σημερινός πατριάρχης της είναι ο Σίμος Παληός, που είναι γιος του Παντελή Παληού και γεννήθηκε το 1941 στη Χίο. Οι ναυτικές ρίζες του συνδέονται με τις οικογένειες Παληού, Κολάκη και Μαργαρώνη. Ο Συμεών Παληός, αποφοίτησε από το ιστορικό γυμνάσιο Αρρένων Χίου και στη συνέχεια σπούδασε μηχανολογία και ναυπηγική στο Πανεπιστήμιο του Durham στη βορειοανατολική Αγγλία.
Το 1972 ίδρυσε την Diana Shipping Inc., με βαπόρια από δεύτερο χέρι, τα οποία αγοράζονταν συνεταιρικά με φίλους, με συγγενείς. Η ανοδική εξέλιξη της εταιρείας επέτρεψε στην Diana Shipping Inc., να κάνει το μεγάλο άλμα στο Χρηματιστήριο και από το 2005 μέχρι και σήμερα, οι μετοχές της διαπραγματεύονται δημόσια μέσω του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης.
Η οικογένεια Παληού δεν είχε μόνο παρουσία στη Χίο, αλλά είχε και στην Αθήνα. Μάλιστα, ο πρόγονος του Συμεών Παληού, Αντώνης Παληός αγόρασε στις αρχές του 20ου αιώνα το Παλατάκι, ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα που βρίσκεται στο Χαϊδάρι. Μάλιστα, ο Αντώνης Παληός ανακαίνισε το Παλατάκι και τότε έγιναν και οι οροφογραφίες των αιθουσών, όπως και η επιγραφή «Κρείσσον Φθόνος Οικτιρμού», που σημαίνει «Καλύτερα να σε ζηλεύουν παρά να σε λυπούνται», επάνω από το τζάκι της κεντρικής αίθουσας του πρώτου ορόφου.
Ο Χιώτης Αντώνιος Παληός (1870– 1919) ήταν ένας διακεκριμένος Έλληνας εφοπλιστής. Ίδρυσε την Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Θαλάσσιων Επιχειρήσεων, η οποία διέθετε τριάντα πλοία και διαδραμάτισε εξέχοντα ρόλο στη ναυτική ιστορία Ελλάδας, στις αρχές του 20ού αιώνα.
Ο Συμεών Παληός
Ο Συμεών Παληός, θήτευσε στην θέση του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου από τις 13 Ιανουαρίου 2010 και ως Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιανουάριο του 2010 έως τον Οκτώβριο του 2020. Έχει επίσης υπηρετήσει σε ανώτερες θέσεις στην Diana Shipping Inc., συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου από τις 21 Φεβρουαρίου, 2005, έως την 1η Μαρτίου 2020, και ως Διευθυντής από τις 9 Μαρτίου 1999 , υπηρετώντας ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου από τις 21 Φεβρουαρίου 2005.
Ο Σ. Παληός ήταν επίσης πρόεδρος της Diana Shipping Services SA. και πριν από τις 12 Νοεμβρίου 2004, ο Α. Παληός ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της Diana Shipping Agencies SA. Από το 1972, όταν ίδρυσε την Diana Shipping Agencies SA, ο Σ. Παληός είχε συνολικά ευθύνη για τις δραστηριότητές της εταιρείας.
Ο Σ. Παληός έχει εμπειρία στον ναυτιλιακό κλάδο από το 1969 και εξειδίκευση σε τεχνικά και λειτουργικά θέματα. Έχει υπηρετήσει ως σημαιοφόρος στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό για την επιθεώρηση επιβατηγών σκαφών για λογαριασμό του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και έχει τα προσόντα του ναυπηγού και μηχανικού.
Ο Σ. Παληός είναι μέλος διάφορων κορυφαίων νηογνωμόνων παγκοσμίως και είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της United Kingdom Freight Demurrage and Defense Association Limited. Από τις 7 Οκτωβρίου 2015, ο Σ. Παληός είναι Πρόεδρος του Συλλόγου «Ίδρυμα Φίλων Βιοϊατρικών Ερευνών, Ακαδημία Αθηνών». Είναι κάτοχος πτυχίου στη Ναυτική Μηχανική από το Πανεπιστήμιο Durham.
Η Σεμίραμις Παληού
Η Σεμίραμις Παλιού, η οποία σήμερα είναι και πρόεδρος της HELMEPA, ηγείται της εισηγμένης εταιρείας Diana Shipping. Με σπουδές υψηλού επιπέδου, απέκτησε πτυχίο μηχανολογίας από το Imperial College του Λονδίνου και MSc στη Ναυπηγική από το University College του Λονδίνου. Επίσης, παρακολούθησε σεμινάρια εξειδικευμένα στα Οικονομικά και σε θέματα Ηγεσίας στο Harvard Business School.
Τον Μάρτιο του 2015 μπήκε στο διοικητικό συμβούλιο της Diana Shipping, ενώ τον Αύγουστο του 2018 ανέλαβε Chief Operating Officer και από τον Οκτώβριο του 2019 έγινε αναπληρώτρια CEO.
Επισημαίνεται ότι από το 1996 μέχρι και το 1998 εργάστηκε στο Lloyd’s Register, ως ασκούμενη επιθεωρήτρια πλοίων, ενώ στη συνέχεια, εντάχθηκε στις οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις και ειδικότερα στην Diana Shipping Agencies, για δέκα περίπου χρόνια.
Η πολυετής εμπειρία της στη ναυτιλία την ώθησε να κλείσει ιδιαίτερα συμφέρουσες ναυλώσεις για τα πλοία της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2020 η Σεμίραμις Παληού διαδέχθηκε τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος – HELMEPA, Γεώργιο Γράτσο και εξελέγη πρώτη γυναίκα πρόεδρος της HELMEPA.
Η Σεμίραμις Παλιού είναι Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της OceanPal Inc. από τον Νοέμβριο του 2021. Από τον Νοέμβριο του 2018 έως τον Φεβρουάριο του 2020, η Σ. Παλιού υπηρέτησε επίσης ως Chief Operating Officer της Performance Shipping Inc. Η Σεμίραμις Παλιού ολοκλήρωσε μαθήματα στα «Οικονομικά για Ανώτατα Στελέχη», στην «Ανάπτυξη Ηγετών» και πήρε ένα πιστοποιητικό στο πρόγραμμα «Βιώσιμη Επιχειρηματική Στρατηγική», όλα από το Harvard Business School.
Είναι Αντιπρόεδρος της ελληνικής επιτροπής του Det Norske Veritas, μέλος της ελληνικής επιτροπής του Nippon Kaiji Kyokai και μέλος της ελληνικής επιτροπής του Bureau Veritas. Από τον Ιούνιο του 2021 υπηρετεί ως Αντιπρόεδρος της INTERMEPA. Επίσης, είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της United Kingdom Mutual Steam Ship Assurance Association (Europe) Limited από τον Νοέμβριο του 2020.
Η εταιρεία της Diana Shipping είχε καθαρά έσοδα για το έτος 2022, 119,1 εκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά έσοδα που αποδίδονται σε κοινούς μετόχους ανήλθαν σε 113,3 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό συγκρίνεται με καθαρό εισόδημα 57,4 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε σε κοινούς μετόχους 51,6 εκατομμυρίων δολαρίων, το 2021.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 42 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (4 Newcastlemax, 10 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax και 7 Panamax και 10 Ultramax).
Η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, είναι περίπου 4,7 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 9,87 έτη.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping Inc. (Σεμίραμις Παληού): Καθαρά έσοδα 119,1 εκατ. δολάρια το 2022
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»