ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης δεκαετίας, και ανεξαρτήτως κυβερνήσεων, τα δύο υπουργεία, συγκρούστηκαν, είτε φανερά είτε πίσω από κλειστές πόρτες, για ζητήματα που έχουν να κάνουν κυρίως με τα σκάφη αναψυχής και τις μαρίνες, με επίκεντρο την άρση του καμποτάζ στην αγορά.
Με το υπουργείο τουρισμού, κατά κύριο λόγο να υποστηρίζει την άρση του καμποτάζ για τα σκάφη αναψυχής, και από την άλλη το υπουργείο Ναυτιλίας να στηρίζει την ελληνική σημαία, και τα περίπου 3.500 υπό ελληνική σημαία σκάφη.
Τώρα στο προσκήνιο βγήκε και η κρουαζιέρα. Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, σε μια περίοδο που ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης βρίσκεται στον Ευαγγελισμό, έχοντας διαγνωσθεί θετικός στον κορονοϊό, κατέθεσε στο υπουργικό συμβούλιο σχέδιο νόμου που περιλαμβάνει «τη σύσταση «Συμβουλίου Ανάπτυξης Κρουαζιέρας» για τον καλύτερο συντονισμό των εμπλεκόμενων φορέων. Ο ρόλος του Συμβουλίου είναι συμβουλευτικού χαρακτήρα. Προβλέπεται η εκπροσώπηση όλων των συναρμόδιων υπουργείων σε επίπεδο γενικών γραμματέων, καθώς και η συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων».
Ρύθμιση που σύμφωνα με πληροφορίες, κυβερνητικοί παράγοντες που ασχολούνται με τον τουρισμό την διάβασαν από το δελτίο τύπου του υπουργείου Τουρισμού.
Ωστόσο, μια τέτοια ρύθμιση είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσει μεγάλη σύγχυση στην αγορά, αφού αντίστοιχη Επιτροπή, και πολύ παλαιότερη υπάρχει και στο υπουργείο Ναυτιλίας.
Μάλιστα ο κ. Πλακιωτάκης από την ανάληψη των καθηκόντων του προέβη στην ανασυγκρότηση της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρα. Στην Επιτροπή πλέον προβλέπεται προβλέπεται συμμετοχή εκπροσώπων Κυβερνητικών παραγόντων οκτώ υπουργείων, που έχουν αρμοδιότητα σε θέματα, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του Υπουργείου Τουρισμού, δίνοντας χαρακτήρα διυπουργικής Επιτροπής.
Στην Επιτροπή αυτή, συμμετέχουν επίσης εκπρόσωποι Φορέων αποκλειστικά από τον ελληνικό χώρο, που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα.
Η αντίδραση
Στην αναγγελία για την δημιουργία δεύτερης κυβερνητικής Επιτροπής κρουαζιέρας αντέδρασε η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας.
Η ΕΕΚΦΝ σε ανακοίνωσή της αναφέρει:
-Στην ενημέρωση αυτή αναγκαζόμαστε να προβούμε, εκ του λόγου ότι, διαπιστώνεται η διαδικασία συγκρότησης, από το Υπουργείο Τουρισμού, άλλου Οργάνου για την κρουαζιέρα, όπως ονομάζεται Συμβούλιο Ανάπτυξης Κρουαζιέρας, χωρίς τις απόψεις του Εθνικού Φορέα του κλάδου – της Ένωσής μας, γεγονός που προκαλεί απορία, ως προς την κίνηση του κ. Υπουργού Τουρισμού, τη στιγμή που ήδη υπάρχει και λειτουργεί τέτοιο Όργανο, με πλήρη δομή στους μηχανισμούς εξέτασης των θεμάτων και το Υπουργείο Τουρισμού συμμετέχει με εκπρόσωπό του.
-Ζητήθηκε από τους αρμόδιους Κυβερνητικούς Φορείς η αποφυγή συγκρότησης και άλλου Οργάνου για τον ίδιο σκοπό, με ενέργεια που, σύμφωνα με πληροφορίες μας έχει επείγοντα χαρακτήρα και είναι βέβαιο ότι θα περιπλέξει τα πράγματα, τη στιγμή που γίνεται προσπάθεια να μπορέσει να μπει σε τάξη το όλο θέμα της σωστής λειτουργίας της κρουαζιέρας στον Εθνικό μας χώρο».
Διαβάστε επίσης:
– ΕΕΚΦΝ: Να μην δημιουργηθεί και δεύτερο ειδικό Όργανο για την κρουαζιέρα, από το Υπ. Τουρισμού
– Οι Κινέζοι «εισβάλλουν» και στην κρουαζιέρα με τη βοήθεια Αμερικής και Ευρώπης
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αριστείδης Πίττας: Η EuroDry ενισχύει τον στόλο της με δύο σύγχρονα ultramax
- Θεοδωρικάκος, ενόψει Black Friday: Ελέγχονται πάνω από 100 μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων – Αφορούν πάνω από 10.000 κωδικούς»
- Ερώτηση στη Βουλή για την αύξηση 10% στα δημοτικά τέλη στο Δήμο Αθηναίων
- ΕΛΤΟΝ: Φορολογικό πιστοποιητικό με συμπέρασμα «χωρίς επιφύλαξη» για τη χρήση 2023