ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Το Παλαιό Φάληρο με την πλούσια ακτογραμμή που διαθέτει και συνδέει την πρωτεύουσά μας (το κέντρο των Αθηνών) με το Πειραϊκό μέτωπο δια μέσου του αξιοζήλευτου Ιδρύματος Νιάρχου, οδηγεί στην πλήρη ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου με την ολοκλήρωση της Αθηναϊκής Ριβιέρας, διαπερνώντας από το υπό κατασκευή θαλάσσιο πάρκο και τη Μαρίνα του Ελληνικού, και οι εξελίξεις δείχνουν ότι ένα τέτοιο μέτωπο έχει τις δυνατότητες να εξελιχθεί περαιτέρω μέχρι το Ακρωτήριο του Σουνίου».
Αυτό τονίζει ένας από τους κορυφαίους ανθρώπους της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και αισιοδοξεί για την εφετινή χρονιά, παρά τις αντιξοότητες.
Αναλυτικά οι απόψεις του Θεόδωρου Κόντε για το MONONEWS, είναι οι εξής:
Το Παλαιό Φάληρο με την πλούσια ακτογραμμή που διαθέτει και συνδέει την πρωτεύουσά μας (το κέντρο των Αθηνών) με το Πειραϊκό μέτωπο δια μέσου του αξιοζήλευτου Ιδρύματος Νιάρχου, οδηγεί στην πλήρη ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου με την ολοκλήρωση της Αθηναϊκής Ριβιέρας, διαπερνώντας από το υπό κατασκευή θαλάσσιο πάρκο και τη Μαρίνα του Ελληνικού, και οι εξελίξεις δείχνουν ότι ένα τέτοιο μέτωπο έχει τις δυνατότητες να εξελιχθεί περαιτέρω μέχρι το Ακρωτήριο του Σουνίου.
Στην αρχή αυτού του παραλιακού μετώπου και συγκεκριμένα στον Δήμο Παλαιού Φαλήρου υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα σημεία που αξιοποιούν και αναπτύσσουν το θαλάσσιο περιβάλλον αρχίζοντας από τα ιστορικά μας πλοία τα οποία είναι ελλιμενισμένα στην παραλιακή, ιστορική προβλήτα με το Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ να δεσπόζει σαν Μουσείο πλέον.
Ακολουθούν οι σύγχρονες μαρίνες με τα υπερπολυτελή yachts και την ανάπτυξη των χερσαίων χώρων και υπηρεσιών. Υπάρχουν ακόμη και άλλοι τρόποι ανάπτυξης του συγκεκριμένου παραλιακού μετώπου με την περαιτέρω ανάπτυξη των ναυταθλητικών εγκαταστάσεων, αλλά και με την κατασκευή προβλητών και χερσαίων εγκαταστάσεων για ελλιμενισμό των τουριστικών σκαφών που εκτελούν ημερήσιες κρουαζιέρες στα νησιά του Αργοσαρωνικού και όχι μόνο.
Συμπληρώνοντας έτσι αυτό το παραλιακό μέτωπο και την μετεξέλιξη της λεγόμενης Αθηναϊκής Ριβιέρας, δημιουργούμε ένα ιδανικό τουριστικό αξιοθέατο που λίγοι ευρωπαϊκοί τουριστικοί προορισμοί διαθέτουν.
Τέλος, θα πρέπει να αξιολογηθεί και η χερσαία παραλιακή ανάπτυξη στο μέτωπο αυτό με τις ανάλογες επιχειρησιακές δραστηριότητες, αλλά και τα οικονομικά οφέλη της τοπικής κοινωνίας.
Η απασχόληση επίσης των εργαζομένων στο θαλάσσιο αλλά και χερσαίο χώρο με τις προσφερόμενες υπηρεσίες είναι ένα επιπλέον αναπτυξιακό όφελος. Κλείνοντας, η ναυτική εκπαίδευση αλλά και οι τουριστικές προσφερόμενες υπηρεσίες, συνδυάζουν και συμπληρώνουν το κομμάτι στο θαλάσσιο τουρισμό.
Η θαλάσσια εκπαίδευση, η ναυτοσύνη μας, καθώς και οι τουριστικές υπηρεσίες με τον επαγγελματισμό μας θα προωθήσουν στον μέγιστο βαθμό αυτά τα τμήματα της βαριάς βιομηχανίας της χώρας μας.
Μια εκδήλωση με πολλά μηνύματα για την εκπαίδευση, τη Ναυτιλία, τον θαλάσσιο τουρισμό με αξιόλογα panels που απαρτίζονταν από τον Συντονιστή κύριον Γεώργιο Ξηραδάκη, από τους αξιόλογους εκπαιδευτικούς και από εκπροσώπους της Ναυτιλίας και όχι μόνο, με πολλές παρεμβάσεις πολιτικών προσώπων. Χαιρετισμούς επίσης απηύθυναν ο οικοδεσπότης Δήμαρχος κος. Φωστηρόπουλος και οι Αντιδήμαρχοι.
Η βράβευση του καπετάν Παναγιώτη Τσάκου, Ιδρυτή του ναυτιλιακού ομίλου Τσάκου, ο οποίος τιμήθηκε με ιδιαίτερο τρόπο, ήταν το γεγονός της βραδιάς.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»