Μετά από απουσία άνω των 10 ετών από την αγορά των bulkers, η Perosea Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Περογιαννάκη, επιστρέφει στην αγορά ξηρού φορτίου με την προσθήκη ενός capesize στον στόλο της.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η χαμηλών τόνων εταιρεία, απέκτησε το χωρητικότητας 177,700-dwt OTSL Artemis (κατασκευής 2008), που πουλήθηκε τον Δεκέμβριο από την κινεζική Ocean Treasure Shipping, στην τιμή των 24,5 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με το tradewinds, το bulker, που είναι εξοπλισμένο με scrubber, έχει μετονομαστεί σε Sea Puma και περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της ναυτιλιακής.
Η Perosea δεν έχει επιβεβαιώσει την αγορά, ενώ βάσεις ναυτιλιακών δεδομένων εξακολουθούν να αναφέρουν ως ιδιοκτήτρια την Ocean Treasure Shipping.
Στην ιστοσελίδα της η Perosea, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται ο Κωνσταντίνος Περογιαννάκης, γιος του ιδρυτή της Γεωργίου Περογιαννάκη, αναφέρει ότι διαχειρίζεται σήμερα έναν στόλο έντεκα πλοίων, αποτελούμενο από δέκα δεξαμενόπλοια υψηλών προδιαγραφών και ένα Capesize.
Την τελευταία διετία η ναυτιλιακή έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του tradewinds, έχει διαθέσει – η ίδια ή οι πελάτες της – περίπου 90 εκατ. δολάρια για την απόκτηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων τύπου MR2, σε ξεχωριστές συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ Μαρτίου 2023 και Αυγούστου 2024.
Η εξαγορά του capesize OTSL Artemis αυξάνει τις επενδύσεις πάνω από τα 100 εκατ. δολάρια και τον διαχειριζόμενο στόλο της Perosea στα 11 πλοία.
Το OTSL Artemis είναι το πρώτο bulker της εταιρείας μετά από 13 χρόνια. Το τελευταίο της πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου ήταν το Eagle χωρητικότητας 52.000-dwt (κατασκευής 1985), το οποίο κατέλαβαν πειρατές στα ανοικτά των ακτών της Σομαλίας το 2011.
Το Eagle και το πλήρωμά του απελευθερώθηκαν λίγους μήνες αργότερα, αλλά το πλοίο βυθίστηκε.
Μέχρι τότε η Perosea είχε περιορίσει την παρουσία της στο ξηρό φορτίο, πουλώντας τα bulkers της για scrap, ενώ παράλληλα στράφηκε στα μικρότερα δεξαμενόπλοια χημικών/πετρελαίου.
Η Perosea Shipping ιδρύθηκε το 1980 από τον Γεώργιο Περογιαννάκη, ξεκινώντας με δύο πλοία γενικού φορτίου και ένα φορτηγό πλοίο κατασκευής τέλους της δεκαετίας του 1960, το οποίο προηγουμένως ελεγχόταν από την Evalend, του Κρίτωνα Λεντούδη. ( Ο Κωνσταντίνος Περογιαννάκης είναι ανιψιός του Λεντούδη).
Έκτοτε ο στόλος άρχισε να συρρικνώνεται, καθώς η οικογένεια Περογιαννάκη άλλαξε την επιχειρηματική της πορεία, δίνοντας έμφαση σε ξενοδοχεία και κρουαζιερόπλοια.
Διαβάστε επίσης:
Συνάντηση Λιμενικών με τον Νίκο Ανδρουλάκη
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο το 7,27% που κατείχε το ΤΑΙΠΕΔ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άδωνις, ο «Ρομπέν των ασθενών»: Ασχολείται με τα προβλήματα και τα λύνει – Αρθρο παρέμβαση
- Προμηθευτές: Να πληρώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τις παραπάνω απώλειες δικτύου- Στο 18% το 2022, επιπλέον 200 εκ. χαράτσι
- Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
- Οινοποιία Τσάνταλη: Από τα σαλόνια του Κρεμλίνου στην πτώχευση