Οκτώ μήνες μετά τις πρώτες αγωγές για τις επενδύσεις της μυστηριώδους εταιρείας Kalani Investments στις ελληνικές ναυτιλιακές DryShips (του Γιώργου Οικονόμου), Top Ships (του Ευάγγελου Πιστιόλη) και Diana Containerships (του Συμεών Παληού), οι δικαστικές διαδικασίες κινούνται με ρυθμούς χελώνας.

Οι συνολικά τέσσερις αγωγές που έχουν κατατεθεί κατά των ελληνικών ναυτιλιακών δεν έχουν προχωρήσει ουσιαστικά, καθώς σε κάθε υπόθεση παραμένει ασαφές το ποιοι επενδυτές θα πρέπει να είναι επικεφαλής. Ίσως η σημαντικότερη εξέλιξη όλων αυτών των μηνών καταγράφηκε στην αγωγή κατά της Top Ships, καθώς Αμερικανός δικαστής απέρριψε το αίτημα μετόχων της εταιρείας να συγχωνευθεί η συγκεκριμένη δικογραφία με αυτήν κατά της DryShips, με το σκεπτικό ότι και οι δύο άντλησαν κεφάλαια μέσω πώλησης μετοχών στην Kalani. Το σκεπτικό της απόφασης του δικαστή δεν έχει γίνει γνωστό.

Συμεών Παληός ναυτιλία
Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships

Οι μηνυτές υποστηρίζουν ότι οι διοικήσεις των δύο εταιρειών κατέστρεψαν κεφάλαια ύψους εκατομμυρίων δολαρίων με πωλήσεις μετοχών και reverse splits μετοχών, κάνοντας λόγο για χειραγώγηση της τιμής της μετοχής τους και συνωμοσία για χρηματιστηριακή απάτη.

Παράλληλα, καμία εξέλιξη δεν υπάρχει στην υπόθεση κατά της Diana Containerships, ενώ όσον αφορά στην DryShips το δικαστήριο αποφάσισε να δώσει τόσο στην DryShips, όσο και στην Kalani, περιθώριο έως τα τέλη Μαΐου για να απαντήσουν στις κατηγορίες, δίνοντάς τους παράταση. Σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το TradeWinds, η παράταση αυτή είναι λογική: από τη στιγμή που οι μηνυτές δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους, οι μηνυόμενοι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά…

Ευάγγελος Πιστιόλης - Γιώργος Οικονόμου
Οι εφοπλιστές Ευάγγελος Πιστιόλης και Γιώργος Οικονόμου

Υπενθυμίζεται ότι η Kalani εμφανίζεται να έχει την έδρα της στις Βρετανικές Παρθένους Νήσους, όμως επικεφαλής της είναι ο Marc Bistricer, ένας επενδυτής από το Τορόντο του Καναδά, ο οποίος φέρεται να είχε προσεγγίσει στο παρελθόν πολλές ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες προσφέροντάς τους χρηματοδότηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  A. Φράγκου: Η νέα δυναμική κίνηση της Navios Acquisition

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αρ. Πίττας: Αύξηση 30% για δύο ναυλοσύμφωνα της Euroseas

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γρ. Καλλιμανόπουλος: Πωλητήριο σε 26 πλοία της χρεοκοπημένης Toisa!