ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons, οι Έλληνες εφοπλιστές έρχονται πρώτοι στον κόσμο σε αγορές, αλλά και σε πωλήσεις πλοίων κατά την πενταετία αυτή. Την πρώτη πεντάδα στις αγορές συμπληρώνουν η Κίνα, οι ΗΠΑ, η Νορβηγία και η Νότια Κορέα, ενώ την πρώτη πεντάδα στις πωλήσεις η Ιαπωνία, η Γερμανία, η Κίνα και η Ιταλία.
Είναι μάλιστα ενδεικτικό ότι εφοπλιστές από μόλις 8 χώρες εκπροσωπούν ποσοστό 83% του τονάζ που έχει αλλάξει χέρια την τελευταία πενταετία, και μόλις το 17% των πωλήσεων περιλαμβάνει άλλες χώρες πλην αυτών των οκτώ (Ελλάδα, Κίνα, ΗΠΑ, Νορβηγία, Νότια Κορέα, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία).
Σύμφωνα με τον αναλυτή της Clarksons, Alex Springer, «δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι Έλληνες αγοραστές εκπροσωπούν τους μεγαλύτερους όγκους, με τις αγορές τους από Ιάπωνες και Έλληνες πωλητές να αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα το 7% και το 6% του τονάζ που έχει πωληθεί».
«Αν και το τοπίο της ιδιοκτησίας στη ναυτιλία παραμένει σύνθετο, δεν θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη που η αγορά των μεταχειρισμένων ρίχνει το βάρος της σε συγκεκριμένες τοποθεσίες», επισημαίνει ο Springer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Η Dryships εξαγόρασε πλοίο από τον βασικό της μέτοχο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επενδύσεις ύψους 1,1 δισ. δολαρίων στην αγορά LNG από δύο Έλληνες εφοπλιστές
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Ολοκληρώθηκε το παζλ της αναδιάρθρωσης χρέους της Danaos
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Πάγος» από τη Fitch ελέω διεθνούς αβεβαιότητας – Επενδύσεις & μεταρρυθμίσεις τα δύο κλειδιά για αναβάθμιση το 2025
- Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στα εργοτάξια του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα
- Πλημμύρες: Στην τελική ευθεία οι διαγωνισμοί για έργα 1,35 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα
- Ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό, η πορεία του Στέφανος στο λαό, τα ψυχολογικά της Θεοδώρας και τα κασκορσέ πουκαμισάκια