Προκειται για το πλοίο Pretty Scene (χωρητικότητας 51.000 dwt, κατασκευής 2006), που φέρεται να πωλήθηκε, σύμφωνα με το TradeWinds, σε εταιρεία κινεζικών συμφερόντων έναντι 12 εκατομμυρίων δολαρίων συν τα καύσιμα του πλοίου, το οποίο παρέμενε αγκυροβολημένο εδώ και πάνω από ένα χρόνο στο λιμάνι του Ντέρμπαν στη Νότια Αφρική, εν μέσω της δικαστικής διαμάχης ανάμεσα στην Parakou Tankers και την Jinhui Shipping.
Η δημοπρασία διεξήχθη στα γραφεία της τοπικής δικηγορικής εταιρείας Bowmans, η οποία λειτούργησε υπέρ του εντολέα της, Credit Agricole Asia Ship Finance Ltd, που είχε ζητήσει την επίσχεση του πλοίου, ενώ τη χειρίστηκε η εταιρεία διεξαγωγής ηλεκτρονικών πλειστηριασμών Clear Asset.
Σημειωτέον ότι το πλοίο δεν έχει περάσει την απαραίτητη ειδική επιθεώρηση, η οποία θα πρέπει να διεξαχθεί προτού χρησιμοποιηθεί από τον νέο ιδιοκτήτη του.
Σημειώνεται ότι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο άλλα τρία αντίστοιχα πλοία έχουν βγει σε πλειστηριασμό στη Νότια Αφρική: Πέρυσι τα Sadan K και Zeynep K (χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2010 αμφότερα) πωλήθηκαν έναντι συνολικά 20 εκατομμυρίων δολαρίων στο Ντέρμπαν, υπέρ της UniCredit, ενώ τον Νοέμβριο του 2016 το Maverick Guardian (χωρητικότητας 83.000 dwt, κατασκευής 2012), που ήταν αγκυροβολημένο στη Ναμίμπια, εκπλειστηριάστηκε έναντι 14,9 εκατ. δολαρίων υπέρ της Credit Suisse.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Βαλέντης: Σχεδόν 5 εκατ. δολάρια μπαίνουν στην Pyxis Tankers από έκδοση νέων μετοχών
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Τρίτο capesize για την JP Morgan
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Οι τρεις παράγοντες που οδήγησαν σε πτώση τα κέρδη της Dynagas Partners
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο