Τρία είναι τα κυριότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των στοιχείων της Allied Shipbroking στο πρόσφατο ραπόρτο της: Οι Έλληνες εφοπλιστές παραμένουν πρώτοι στις αγορές, πωλήσεις και διαλύσεις πλοίων, δεδομένου ότι κάθε ημέρα αγοράζουν ή πουλούν πάνω από 1,3 ποντοπόρα πλοία και οι Τούρκοι είναι σταθερά τρίτοι στις αγορές πλοίων.

Ο τζίρος των Ελλήνων εφοπλιστών ανέρχεται σε 7,736 δισ. δολάρια από αγορές και πωλήσεις πλοίων!

Αναλυτικότερα από την αρχή του έτους οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν αγοράσει 193 πλοία και πλήρωσαν 4.108,5 δισ. δολάρια. Πρόσθεσαν στον στόλο τους 90 φορτηγά πλοία, 96 δεξαμενόπλοια, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τρία πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Για την απόκτηση των φορτηγών πλοίων κατέβαλαν 1,992,7 δισ. δολάρια για τα φορτηγά, 2,047,9 δισ. για τα δεξαμενόπλοια, 55 εκατ. δολάρια για τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 9,1 εκατ. δολάρια για τα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Δεύτεροι σε αγορές πλοίων έρχονται οι Κινέζοι με 153 πλοία και ακολουθούν:

Οι Τούρκοι με 47 πλοία.

Οι Ελβετοί με 44 πλοία.

Από τη Σιγκαπούρη με 44 πλοία.

Από τη Μέση Ανατολή με 33 πλοία.

Οι Γερμανοί με 30 πλοία.

Οι Ολλανδοί με 27 πλοία.

Οι Ιταλοί με 16 πλοία.

Οι Νορβηγοί με 14 πλοία,

Από διάφορες χώρες 741 πλοία.

Συνολικά άλλαξαν χέρια 1.341 από “δεύτερο χέρι” πλοία.

Όσον αφορά στις πωλήσεις, οι Έλληνες εφοπλιστές πούλησαν 161 πλοία και εισέπραξαν 1,376 δισ. δολάρια. Ειδικότερα έδωσαν 76 φορτηγά πλοία, 57 δεξαμενόπλοια, 18 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 6 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Επίσης, οι Έλληνες εφοπλιστές διέλυσαν 18 πλοία και ακολουθούν σε διαλύσεις οι Κινέζοι με 15 πλοία, οι Ιάπωνες με 14 πλοία, οι Αμερικανοί με 13 πλοία, οι Νοτιοκορεάτες με 13 πλοία. Συνολικά διαλύθηκαν 368 πλοία.

Στο Μπαγκλαντές διαλύθηκαν 83 πλοία, στην Ινδία 74 πλοία, στην Τουρκία με 43 πλοία, στο Πακιστάν 29 πλοία και σε διάφορες χώρες 139 πλοία.

Διαβάστε επίσης:

Θα καταγράφονται ηλεκτρονικά και τα ζώα που θα ταξιδεύουν με πλοία

Συνάντηση Λιάγκου και Παπαποστόλου για το αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΟΛΘ