ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο, σύμφωνα με το ήδη καθορισμένο πρόγραμμά του, αναμένεται να πραγματοποιήσει 12 επιπλέον αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) στον Πειραιά εντός του 2023, σημειώνοντας μάλιστα πληρότητα επιβατών άνω του 85%, παρά το γεγονός ότι κατέπλευσε μόλις τον Ιανουάριο.
Τα πλοία της Viking Sky δραστηριοποιούνται στον λιμένα Πειραιά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με αφίξεις homeport, ενώ το 2023, σύμφωνα με τις προκρατήσεις, αναμένονται 35 αφίξεις, σημαντική αύξηση δηλαδή της τάξεως του 13%.
Ωστόσο, δυναμική φαίνεται να είναι στο σύνολό της και η φετινή χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς σύμφωνα με τις προκρατήσεις αναμένονται 786 αφίξεις και αύξηση 16% στις συνολικές αφίξεις σε σχέση με το 2022, όπου είχαν ήδη ξεπεραστεί τα προ πανδημίας επίπεδα.
Αύξηση αναμένεται φέτος και στις αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) κατά 5% σε σχέση με το 2022, ενώ σημειώνεται ότι το 2022 οι αφίξεις homeport αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σχέση με το 2019.
Ο Αναπληρωτής Δ/ντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Jin Beiyuan, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δυναμική πορεία της κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της συστηματικής και στοχευμένης δουλειάς, των σημαντικών επενδύσεων και έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, αλλά και προφανώς της σημαντικής θέσης της χώρας και του λιμένα.
Η συνέχιση της καλής πορείας του κλάδου της κρουαζιέρας αποτελεί βασική επιδίωξη της ΟΛΠ Α.Ε., καθώς είναι μια win-win δραστηριότητα για όλα τα ενδιαφερόμενη μέρη, και κυρίως για την τοπική κοινωνία, τους παραλιμένιους δήμους, την Αττική, αλλά και τη χώρα εν γένει.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!