Μετά από τις εισηγμένες ναυτιλιακές Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού και Danaos Corporation, συμφερόντων του πλοιοκτήτη Γιάννη Κούστα, που έλαβαν επιστολή προειδοποίησης από τις αμερικανικές χρηματιστηριακές αρχές λόγω της υποχώρησης της τιμής των μετοχών τους κάτω από το ένα δολάριο, μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή βρέθηκε στην ίδια θέση.

Ο λόγος για τη Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, ο οποίος καλείται μέσα στους επόμενους έξι μήνες να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου η τιμή της μετοχής της εταιρείας του να επανέλθει πάνω από το κατώτατο επιτρεπτό όριο του ενός δολαρίου.

Η ναυτιλιακή τόνισε ότι σκοπεύει να προχωρήσει στις απαιτούμενες κινήσεις εντός του χρονικού ορίου.

Οι μετοχές της Euroseas διαπραγματεύονται στην αγορά του Nasdaq και διαμορφώνονταν κατά τη χθεσινή συνεδρίαση στα 0,76 δολάρια. Έχουν καταγράψει υψηλότερη τιμή 52 εβδομάδων στα 3,87 δολάρια και χαμηλότερη στα 0,53 δολάρια.

H έντονα πτωτική πορεία της μετοχής ξεκίνησε στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου, όταν τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου της ναυτιλιακής διαμορφώθηκαν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Παρά το γεγονός ότι οι ζημίες που κατέγραψε η Euroseas στο τρίτο τρίμηνο του έτους ήταν αρκετά λιγότερες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (900.000 δολάρια έναντι 5,5 εκατ. δολαρίων), ωστόσο οι απώλειες ανά μετοχή, που διαμορφώθηκαν στα 10 σεντς του δολαρίου ανά τίτλο, ήταν πολύ μεγαλύτερες από τις αναμενόμενες, με βάση τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Στο τέλος Νοεμβρίου 2018 η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε κάτω από το ένα δολάριο και έκτοτε δεν κατάφερε να ξαναβρεθεί πάνω από το συγκεκριμένο επίπεδο.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι ο γνωστός εφοπλιστής προχώρησε στην απόσχιση του στόλου ξηρού φορτίου από τη Euroseas, μεταφέροντας τον σε νέα εταιρία, τη EuroDry Ltd, η οποία επίσης διαπραγματεύεται στην αγορά του Nasdaq από τις 31 Μαΐου 2018.

H μετοχή της Eurodry διαπραγματεύονταν χθες το βράδυ στα 8,07 δολάρια. Από την ημέρα εισαγωγής της στο Nasdaq έχει καταγράψει υψηλότερη τιμή στα 14,50 δολάρια και χαμηλότερη στα 4,89 δολάρια.

αριστειδης πιττας
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feeder “RT Dagr” της Euroseas είναι χωρητικότητας 1.645-teu και κατασκευής του έτους 1998

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φράγκου: Στα 30 πλοία ο στόλος της Navios Containers. Η νέα κίνηση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κ. Κωνσταντακόπουλος: Αγορές πλοίων αξίας 900 εκατ. δολ. το 2018 από την Costamare

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Α. Μαρτίνος: Με τέσσερα νέα πλοία η Minerva Marine στην αγορά LNG