ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η εταιρεία εξαγόρασε το 60% του ποσοστού που κατείχε η York Capital στα συγκεκριμένα πλοία, χωρητικότητας 14,000 ΤΕU και κατασκευής 2016, με αποτέλεσμα να της ανήκουν πλέον κατά 100%.
Τα πέντε containerships είχε παραγγείλει η κοινοπραξία της Costamare με τη York Capital το 2014 και είναι ναυλωμένα με μακροχρόνιες συμβάσεις που λήγουν το 2026, στην Evergreen.
Οι όροι της συμφωνίας εξαγοράς προβλέπουν τη δυνατότητα επιλογής αναβολής του 75% του ποσού εξαγοράς για διάστημα έως και 18 μήνες μετά το κλείσιμο, καθώς και η δυνατότητα πληρωμής μέρους του ποσού με κοινές μετοχές της εταιρείας.
Ο Γρηγόρης Ζήκος, CFO της Costamare επισήμανε: “Είμαστε ευχαριστημένοι για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οποία υπογραμμίζει την άριστη σχέση που έχουμε με την York Capital. Η συμφωνία αποτελεί μία επιτυχημένη έξοδο του συνεργάτη μας από τη συγκεκριμένη επένδυση. Την ίδια ώρα, η κοινοπραξία εξακολουθεί να έχει στην κατοχή της 12 πλοία και η σχέση μας με τη York Capital συνεχίζεται. Η συναλλαγή αναμένεται να συμβάλει στη σταδιακή αύξηση των κερδών μας, με έσοδα που θα κυμανθούν στα 380 εκατ. δολ. και να διευρύνει περαιτέρω τη συμβατική μας κάλυψη κατά περίπου τέσσερα χρόνια.”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Γιατί η Μoody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Navios Maritime Partners
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυξημένες παραγγελίες σε πλοία LNG για το 2018. Οι Έλληνες που πρωταγωνιστούν
MH ΧΑΣΕΤΕ: Αθ. Φειδάκης: Η μεγάλη επιστροφή της Globus Maritime στα κέρδη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alpha Finance: Στρατηγική συνεργασία με την Kepler Cheuvreux στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά μετοχών
- ΑΔΜΗΕ: Διαγωνισμός για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
- Γεύμα με McDonald’s εν πτήσει για Τραμπ, Μασκ και Κένεντι – «Ξαναδίνουμε στην Αμερική την υγεία της από αύριο»
- Νικήτας Κακλαμάνης: Δεν υπάρχουν φυγόκεντρες τάσεις στη ΝΔ – Λάθος κίνηση ένα κόμμα Σαμαρά