ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Συγκεκριμένα, η εταιρία παρέλαβε στις 23 Ιανουαρίου 2018, το νεότευκτο Polar Argentina (πρώην Hull Nr YZJ2015-1206) χωρητικότητας 3,800 TEU, το οποίο ναυλώθηκε από την γερμανική Hamburg Süd για επτά χρόνια.
Παράλληλα, τον Οκτώβριο 2017, εξαγόρασε το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων CMA CGM L’Etoile, κατασκευής 2005 και χωρητικότητας 2,556 TEU, το οποίο και παρέλαβε στις 3 Νοεμβρίου 2017. Το συγκεκριμένο πλοίο είναι ναυλωμένο στην CMA CGM για χρονική περίοδο που θα λήξει, ανάλογα με την επιθυμία του ναυλωτή, μεταξύ 10 Μαρτίου και 10 Ιουνίου 2018, στην τιμή των 10.250 δλ. ημερησίως.
Η εξαγορά του CMA CGM L’Etoile χρηματοδοτήθηκε από διαθέσιμα κεφάλαια της εταιρίας, χωρίς, ωστόσο, να αποκαλύπτεται το ύψος του τιμήματος.
Οι υπόλοιπες υποχρεώσεις καταβολής ιδίων κεφαλαίων της Costamare ανέρχονται σε 1,07 εκατ. δολ. (το ποσό που αντιπροσωπεύει τη συμμετοχή της) για την απόκτηση και ενός δεύτερου νεότευκτου πλοίου, το οποίο αναμένεται να παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του 2018.
Τόσο το Polar Argentina που παρέλαβε όσο και το δεύτερο που αναμένει να παραλάβει έχουν αποκτηθεί από την κοινοπραξία που έχει δημιουργήσει η Costamare με την αμερικανική εταιρία York Capital Management, στην οποία η ελληνική ναυτιλιακή συμμετέχει με ποσοστό 49%.
Η επέκταση του στόλου της εταιρίας ανακοινώθηκε μαζί με τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου αλλά και του συνόλου του 2017. Τα καθαρά έσοδα της στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν στα 2,7 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 11 εκατ. δολ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016.
Στο σύνολο του έτους, η Costamare εμφάνισε καθαρά έσοδα 72,9 εκατ. δολ. έναντι 81,7 εκατ. δολ. το 2016.
Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, CFO της ναυτιλιακής, σχολιάζοντας την πορεία των αποτελεσμάτων της δήλωσε: “Το 2018 ξεκίνησε με θετικές προοπτικές. Μέχρι στιγμής τα μεγαλύτερα πλοία έχουν επωφεληθεί περισσότερο από την ανάκαμψη και ελπίζουμε ότι αυτό θα δώσει ώθηση και στα πλοία των μικρότερων μεγεθών. Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2017 η εταιρία εμφάνισε κέρδη. Παράλληλα, από το περασμένο τρίμηνο ναυλώσαμε 16 πλοία.”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Σε ποια ελληνική ναυτιλιακή κατέληξε bulker της Pavimar
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Νέα χρονοναύλωση για bulker της Diana Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απτόητοι οι Έλληνες εφοπλιστές – Θετικό το 2017 για την ναυτιλία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Απεργούν δάσκαλοι και καθηγητές την Τετάρτη – Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία
- Ιράν: Δεν θα αντιμετωπίσει κατηγορίες η Ιρανή φοιτήτρια που γδύθηκε δημοσίως
- Intrakat: «Πράσινο φως» από ΓΣ για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και αλλαγή επωνυμίας
- ΗΠΑ: Ο Χάουαρν Λούτνικ φέρεται να είναι ο εκλεκτός του Τραμπ για το Υπουργείο Εμπορίου