ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κίνηση αυτή έρχεται ενάμιση περίπου μήνα μετά την πώληση του πλοίο Aquabeauty (χωρητικότητας 171.014 dwt, κατασκευής 2003) σε ελληνική εταιρεία αγνώστων λοιπών στοιχείων έναντι 15 εκατομμυρίων ευρώ. Η εταιρεία είχε αποκτήσει το εν λόγω bulk carrier τον περασμένο Μάιο, έναντι 10 εκατ. δολαρίων.
Τα υπόλοιπα πέντε εκατομμύρια από το deal φαίνεται πως χρησιμοποιήθηκαν άμεσα για την αγορά ενός capesize bulker το οποία έχει «χτιστεί» το 2007 στα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding.
Η εταιρεία από την οποία εξαγοράσθηκε το bulker δεν έχει γίνει γνωστή ενώ η ημερομηνία παράδοσης του πλοίου έχει ορισθεί για τον Ιούνιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο John Michael Radziwill έχει ελληνική καταγωγή από την πλευρά της μητέρας του, καθώς είναι εγγονός του Γιάννη Μ. Καρρά και πρώτος ξάδελφος του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού. Μάλιστα, στα Greek Shipping Awards 2017 των Lloyd’s List τιμήθηκε με το βραβείο Greek Shipping Newsmaker of the Year.
Η GoodBulk, που ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2016, αποτελέσε πέρυσι το μεγαλύτερο αγοραστή μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, παγκοσμίως.
Η εταιρεία διαθέτει ήδη στόλο με 25 πλοία (22 capesizes, δύο supramaxes και ένα panamax).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ευ. Πιστιόλης: Με δάνειο 36 εκατ. ευρώ χρηματοδοτεί δύο νεότευκτα τάνκερ η Top Ships
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής στρέφεται στην αγορά LNG. Ποιοι και γιατί «ποντάρουν» στον κλάδο;
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Η νέα κίνηση της Dryships
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ