Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή εξασφάλισε την αγορά πλοίου από το στόλο της χρεοκοπημένης Toisa, που βρίσκεται σε διαδικασία εκποίησης από την Clarksons. Ο λόγος για την Pavimar, συμφερόντων της Ισμήνης Παναγιωτίδη, η οποία απέκτησε το πλοίο Trade Will (κατασκευής 2012), χωρητικότητας 81,700-dwt.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η τιμή πώλησης του kamsarmax κυμάνθηκε στα 15,5 εκατ. δολ. ενώ το πλοίο είναι ναυλωμένο.

Με την κίνηση αυτή, ο στόλος της Pavimar αυξήθηκε στα 13 πλοία, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την ίδρυση της από την Ισμήνη Παναγιωτίδη, κόρη του Βίλλυ Παναγιωτίδη.

Η εταιρία εμφανίζεται δραστήρια στις αγοραπωλησίες πλοίων τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ σύμφωνα με την κα Παναγιωτίδη, η ανάπτυξη της έχει προέλθει σε μεγάλο βαθμό από ιδιωτικά κεφάλαια, καθώς οι τιμές των πλοίων ήταν χαμηλές και υπήρξαν αρκετές ευκαιρίες.

Κατά την πρόσφατη ομιλία της στο TradeWinds Shipowners’ Forum, στην Αθήνα, η κα Παναγιωτίδη επισήμανε: “Είμαστε μία μικρή εταιρία που εισήλθε στην αγορά όταν αυτή ήταν στα χαμηλά της, πριν από 1,5 χρόνο και εντοπίσαμε τις ευκαιρίες”.

Σημειώνεται ότι τον Μάϊο, η εταιρία της οικογένειας Παναγιωτίδη Castor Maritime, που δραστηριοποιείται στα bulker και έχει επικεφαλής τον αδελφό της κας Παναγιωτίδη, Πέτρο, αιτήθηκε την άμεση εισαγωγή της στο χρηματιστήριο.

Το όνομα της Pavimar έχει αναφερθεί σε αρκετές περπτώσεις αγοραπωλησιών πλοίων, ωστόσο, πολλές από αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί.

Στελέχη της έχουν επιβεβαιώσει, την πώληση του πλοίου Queen P (κατασκευής 2009) στο  ναυπηγείο Imabari και χωρητικότητας 51,000-dwt, στην ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Aims Shipping έναντι 12,5 εκατ. δολ.

ναυτιλία ναυλαγορά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σπ. Πολέμης: Νέα εταιρία και νέες παραγγελίες στα σχέδια του εφοπλιστή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Οι πέντε συμφωνίες της Star Bulk με τους πιστωτές της

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Γιατί η Ivy Shipping πουλά τώρα δύο από τα πλοία της