ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εντυπωσιακά κέρδη κατέγραψαν 11 εισηγμένες ναυτιλιακές ελληνικών συμφερόντων στο 9μηνο του 2022 και παραμένουν σε τροχιά ανάπτυξης εκμεταλλευόμενες τα υψηλά ναύλα.
TEN
Η ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ) του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου εμφάνισε καθαρά κέρδη 51,3 εκατ. δολάρια το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2022 αυξημένα κατά 300% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 που είχε ζημιές 25 εκατ. δολαρίων.
Tα ακαθάριστα έσοδα ύψους 224 εκατ. δολαρίων που ανακοίνωσε, ήταν κατά 92 εκατ. δολάρια υψηλότερα σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2021, ενώ στο 9μηνο ανήλθαν στα 590 εκατ. δολάρια.
Τα καθαρά κέρδη στο 9μηνο του τρέχοντος έτους ανήλθαν σε 103 εκατομμύρια δολάρια.
«Έχοντας διανύσει με ασφάλεια τα δύσκολα νερά των τελευταίων ετών, η TEN είναι σε θέση να επωφεληθεί από τα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θετικά θεμελιώδη μεγέθη στον τομέα των δεξαμενόπλοιων» σχολίασε ο COO της εταιρείας Γιώργος Σαρόγλου.
Capital Product Partners
Άλμα κατά 393% σημείωσαν τα κέρδη της ναυτιλιακής Capital Product Partners, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια.
Τα έσοδα της CPP κατά το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.
Η αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενίσχυση του αριθμού των πλοίων του στόλου της ναυτιλιακής κατά 17%.
Στο 9μηνο του 2022 τα κέρδη της CPP εκτινάχθηκαν στα 104,2 εκατ. δολάρια έναντι 58,15 εκατ. δολαρίων το ίδιο διάστημα του 2021.
Τα έσοδα της ανήλθαν την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2022 στα 219,2 εκατ. δολάρια έναντι 121,1 εκατ. δολαρίων στο περυσινό 9μηνο.
StealthGas
Καθαρά κέρδη 6,7 εκατ. δολάρια εμφάνισε στο τρίτο τρίμηνο του έτους η ναυτιλιακή Stealthgas του Χάρη Βαφειά, έναντι 1,2 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Η μείωση των εσόδων που διαμορφώθηκαν στο τρίμηνο στα 34,9 εκατομμύρια δολάρια, οφείλεται στη μείωση του μεγέθους του στόλου της εταιρείας. Ο στόλος της το 2021 αριθμούσε 41 πλοία, ενώ το 2022 αποτελείται από 34 πλοία.
Τα συνολικά έσοδα στο εννεάμηνο του τρέχοντος έτους ανήλθαν στα 110 εκατομμύρια δολάρια και ήταν μειωμένα, κατά 4,2 εκατομμύρια δολάρια , ή 3,7%, σε σύγκριση με τα έσοδα 114,2 εκατομμυρίων δολαρίων το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021.
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 26,6 εκατομμύρια δολάρια για το 9μηνο του 2022, έναντι 35, εκατ. δολαρίων το ίδιο διάστημα του 2021.
Diana Shipping
Καθαρά κέρδη 31,7 εκατ. δολαρίων εμφάνισε στο τρίτο τρίμηνο του έτους η ναυτιλιακή Diana Shipping με επικεφαλής την Σεμίραμις Παληού, έναντι 14,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Αντίστοιχα τα έσοδα από την χρονοναύλωση των πλοίων εκτινάχθηκαν στα 73,8 εκατομμύρια δολάρια έναντι 57,3 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν το τρίτο τρίμηνο του 2021, λόγω των αυξημένων μέσων τιμών χρονοναύλωσης που πέτυχε η εταιρεία για τα πλοία της κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Τα καθαρά κέρδη στο 9μηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ανήλθαν σε 93,4 εκατομμύρια δολάρια έναντι 16,25 εκατ. δολαρίων το ίδιο διάστημα του 2021.
Τα έσοδα από ναυλώσεις του 9μήνου ανήλθαν στα 214,3 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τα 145,4 εκατομμύρια δολάρια πού ήταν την ίδια περίοδο περίοδο του 2021.
Star Bulk
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk του Πέτρου Παππά εμφάνισε στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έσοδα 364,1 εκατ. δολαρίων έναντι 415,6 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, γεγονός που οφείλεται στις μειώσεις των ναύλων.
Ωστόσο, τα συνολικά έσοδα στο 9μηνο διαμορφώθηκαν σε 1,14 δισ. δολάρια, έναντι εσόδων 927,5 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο 9μηνο του 2021.
Τα καθαρά κέρδη στο τρίτο τρίμηνο ανήλθαν σε 109,6 εκατ. δολάρια, έναντι 220,4 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο. Στο 9μηνο, τα καθαρά κέρδη εκτοξεύτηκαν στα 480 εκατ. δολάρια έναντι 380,3 εκατ. δολαρίων το 9μηνο του 2021.<
Με το βιβλίο παραγγελιών πλοίων ξηρού φορτίου να βρίσκεται σε ιστορικό χαμηλό, με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που τίθενται σε ισχύ και με τις προσδοκίες για το σταδιακό άνοιγμα της κινεζικής οικονομίας, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου, παρά τις παγκόσμιες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, επισήμανε ο Πέτρος Παππάς, CEO της εταιρείας.
Pyxis Tankers
Έσοδα 17 εκατ. δολαρίων εμφάνισε στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η εισηγμένη ναυτιλιακή Pyxis Tankers συμφερόντων του Βαλέριου Βαλέντη έναντι 7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα καθαρά κέρδη το ίδιο τρίμηνο ανήλθαν στα 5,3 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 3,4 δισ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Για το 9μηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, η εταιρεία κατέγραψε έσοδα 40 εκατ. δολάρια έναντι 17,2 εκατ. δολαρίων το 9μηνο του 2021, αυξημένα κατά 132%, κυρίως λόγω των υψηλότερων τιμών ναύλωσης στη spot αγορά.
Παράλληλα, η Pyxis εμφάνισε στο 9μηνο κέρδη 6,6 εκατ. δολαρίων έναντι ζημιών σχεδόν 7 εκατ. δολαρίων στο ίδιο περυσινό διάστημα.
Euroseas
Η Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, είχε συνολικά έσοδα 46 εκατ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έναντι 23 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 99,5%, γεγονός που αποδίδεται στις υψηλότερες μέσες τιμές ναύλωσης που πέτυχε για τα πλοία της το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Επισημαίνεται ότι τα συνολικά έσοδα στο 9μηνο ήταν 139,8 εκατ. δολάρια από 55,6 εκατ. δολάρια στο 9μηνο του 2021, με τα καθαρά κέρδη να διαμορφώνονται στα 85,9 εκατ. δολάρια από 20,2 εκατ. δολάρια πέρυσι.
Performance Shipping
Η εισηγμένη ναυτιλιακή Performance Shipping με επικεφαλής τον Ανδρέα Μιχαλόπουλο γνωστοποίησε έσοδα τα οποία διαμορφώθηκαν στα 22,1 εκατομμύρια δολάρια για το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με 9,3 εκατομμύρια δολάρια που ήταν στην αντίστοιχη περίοδο του 2021. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 10,7 εκατ. δολάρια, έναντι ζημιάς 2,2 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Η σημαντική αύξηση οφείλεται στο γεγονός ότι κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 ο μέσος ημερήσιος ναύλος ήταν 34.411 δολάρια, έναντι 9.335 δολαρίων την ίδια περίοδο το 2021.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας στο 9μηνο του 2022 ανήλθαν σε 12,5 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών ύψους 7,7 εκατομμυρίων δολαρίων στο 9μηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2021.
Ο τζίρος ανήλθε στα 47,4 εκατομμύρια έναντι 26,8 εκατομμυρίων το 2021 ποσοστό αύξησης 76,8%.
Navios Partners
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios Partners της Αγγελικής Φράγκου ανακοίνωσε έσοδα ύψους 322,4 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2022 και 839,7 εκατ. δολαρίων στο 9μηνο του τρέχοντος έτους. Τα αντίστοιχα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα 227,9 εκατ. δολάρια στο 9μηνο του 2021 ήταν 445,029 εκατ. δολάρια.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 257,2 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2022 (από 162 εκατ. δολάρια το περσινό τρίτο τρίμηνο) και 461 εκατομμύρια δολάρια στο 9μηνο του 2022 από 399 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Η εταιρεία έχει εξασφαλισμένα έσοδα ύψους 3,2 δισεκατομμυρίων έως το 2036.
Okeanis Eco Tankers
Επιπλέον κέρδη εξασφάλισε η ναυτιλιακή Okeanis Eco Tankers, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου, από τα εξοπλισμένα με scrubbers πλοία της, κλείνοντας συμφωνίες με πολύ υψηλά ναύλα για τα μεγάλα δεξαμενόπλοια του στόλου της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη 18,9 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2022 έναντι ζημιών 4,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα έσοδα της ανήλθαν στα 69,2 εκατ. δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 έναντι 38,7 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο 2021. Η αύξηση κατά 79% οφείλεται, σύμφωνα με την εταιρεία, στην αύξηση κατά 101% του ημερήσιου ισοδύναμου χρονοναύλωσης (TCE) του στόλου της, στα 38.400 δολάρια.
Στο 9μηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 η ναυτιλιακή εμφάνισε έσοδα 160,7 εκατ. δολαρίων έναντι 134,01 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Το ίδιο διάστημα παρουσίασε κέρδη 36,13 εκατ. δολαρίων έναντι ζημιών 5,4 εκατ. δολαρίων που κατέγραψε στο 9μηνο του 2021.
Safe Bulkers
Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου ανακοίνωσε έσοδα στα 93,7 εκατομμυρίων δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του έτους έναντι 92,5 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανήλθαν στα 48,8 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 50,7 εκατ, δολαρίων που ήταν στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Ωστόσο, τα καθαρά έσοδα του 9μηνου διαμορφώθηκαν στα 263,1 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 236,6 εκατ. δολαρίων που ήταν το ίδιο διάστημα του 2021 και τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 137,7 εκατ. έναντι 109,1 που ήταν στο 9μηνο του 2021.
Ο στόλος της εταιρείας αυξήθηκε στα 44 πλοία έναντι 39 πέρσι.
Διαβάστε ακόμη:
Έπεσαν οι υπογραφές για το συνυποσχετικό μεταξύ Κυβέρνησης και εφοπλιστών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Η ακροδεξιά Μαρίν Λεπέν προσβλέπει σε πρόωρες προεδρικές εκλογές
- Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτικής φύσεως αναγκαιότητα
- Ρωσία: Ο έλεγχος των πυρηνικών εξοπλισμών ανήκει στο παρελθόν
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»