Η Ιωάννα Προκοπίου, CEO της Prominence Maritime, μιλώντας στο συνέδριο της Capitallink τόνισε ότι ανήκοντας στη δεύτερη γενιά εφοπλιστών της οικογενείας μου, θεωρώ πως το γεγονός αυτό προσφέρει πλεονεκτήματα αλλά και σηματοδοτεί πρόσθετες προκλήσεις.

«Η προηγούμενη γενιά δημιούργησε τη βιομηχανία αυτή από το μηδέν».

«Ως νέος άνθρωπος, πρόσθεσε, έχεις φιλοδοξίες για να κάνεις πράγματα που σε ολοκληρώνουν, χρησιμοποιώντας ταλέντο και δημιουργικότητα. Αυτό όμως συνυπάρχει με μια ανάγκη να αποδείξεις ότι αξίζεις και ότι έχεις κερδίσει τη θέση σου. Κάποιοι συνάδελφοι ενδεχομένως σε κρίνουν και σε συγκρίνουν. Πιστεύω πως είναι σημαντικό να βρεθεί το κατάλληλο πόστο. Έμαθα πολλά από τον πατέρα μου, που με ενθάρρυνε να αναλάβω επιπλέον πρωτοβουλίες, επιτρέποντας μου να αποτύχω και να μάθω από τα λάθη μου».

Διαβάστε επίσης:

CLIA : “Η κρουαζιέρα είναι αναπόσπαστο μέρος του βιώσιμου τουρισμού και ειδικά για την Ελλάδα, έναν από τους δημοφιλέστερους”

Ο τζίρος των 300 δισ. δολαρίων προσέλκυσε στα “Ποσειδώνια” σαράντα προμηθευτές καυσίμων πλοίων