Η Icon Energy Corp., της Ισμήνης Παναγιωτίδη, γνωστοποίησε την ολοκλήρωση της δημόσιας προσφοράς των 9.160.305 μετοχών σε τιμή 1,31 δολάρια ανά μετοχή.

Τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρεία, πριν αφαιρεθούν οι νόμιμες αμοιβές και άλλα έξοδα, ήταν 12,0 εκατομμύρια δολάρια.

1

Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα καθαρά έσοδα αυτής της προσφοράς για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, οι οποίοι μπορεί να περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, χρηματοδότηση για ανάγκες σε κεφάλαιο κίνησης, αποπληρωμή χρεών και επέκταση στόλου.

Η Maxim Group LLC ενήργησε ως μοναδικός αντιπρόσωπος τοποθέτησης και διαχείρισης της όλης διαδικασίας.

Με δήλωση εγγραφής στο Έντυπο F-1 (Αριθ. αρχείου 333-284370) κατατέθηκε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ και δηλώθηκε σε ισχύ από την SEC στις 23 Ιανουαρίου 2025 και μια δήλωση εγγραφής στο Έντυπο F- 1 που κατατέθηκε σύμφωνα με το άρθρο 462(β) του νόμου περί κινητών αξιών του 1933, όπως τροποποιήθηκε, κατατέθηκε στην SEC και τέθηκε σε ισχύ με την κατάθεση στις 23 Ιανουαρίου 2025.

Ποια είναι η Icon Energy

Η Icon είναι μια διεθνής ναυτιλιακή εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς σε όλο τον κόσμο για ξηρά φορτία χύδην μέσω του στόλου θαλάσσιων πλοίων της. Η Icon διατηρεί το κεντρικό της γραφείο στην Νέα Κηφισιά – Αθήνα και οι κοινές μετοχές της διαπραγματεύονται στην αγορά κεφαλαίων Nasdaq με το σύμβολο «ICON».

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία της Ισμήνης Παναγιωτίδη, Icon Energy Corp. ανακοίνωσε πρόσφατα μέρισμα 0,085 δολάρια ανά κοινή μετοχή.

Τα καθαρά έσοδα, διαμορφώθηκαν στα 3,6 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 0,4 εκατομμύρια δολάρια στους πρώτους εννέα μήνες του 2023

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 0,6 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 0,7 εκατομμύρια δολάρια κατά την εννεάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023

Τα καθαρά έσοδα ήταν 0,6 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 0,8 εκατομμύρια δολάρια κατά την εννεάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, παρελήφθη το φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, κατηγορίας Kamsarmax, M/V Bravo.

Επίσης εξασφαλίστηκε προθεσμιακό δάνειο ύψους 91,5 εκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων αναλήφθηκαν 16,5 εκατομμύρια δολάρια και το υπόλοιπο των 75 εκατομμυρίων δολαρίων προορίζεται για μελλοντικές εξαγορές πλοίων.

Επίσης, το Διοικητικό Συμβούλιο της Icon ενέκρινε μέρισμα 0,085 δολάρια ανά κοινή μετοχή για το τρίτο τρίμηνο του 2024. Το μέρισμα σε μετρητά καταβλήθηκε στις 27 Δεκεμβρίου 2024, σε όλους τους κοινούς μετόχους της από τις 16 Δεκεμβρίου 2024.

Η Ισμήνη Παναγιωτίδη, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Icon, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2024, είπε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τα οικονομικά μας αποτελέσματα για τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, αντανακλώντας την ολοκλήρωση της αρχικής δημόσιας προσφοράς μας τον Ιούλιο του 2024 και την πρόοδο που έχουμε σημειώσει στην εκτέλεση των στρατηγικών μας προτεραιοτήτων από τότε.

Η επιτυχής παραλαβή και έναρξη της απασχόλησης του δεύτερου σκάφους της Icon, M/V Bravo, σηματοδοτεί το πρώτο μας βήμα προς την υλοποίηση των αναπτυξιακών μας φιλοδοξιών, ενώ η πρόσφατη διευκόλυνση προθεσμιακού δανείου 91,5 εκατομμυρίων δολαρίων, με 75 εκατομμύρια δολάρια που προορίζονται για μελλοντικές εξαγορές πλοίων, παρέχει μια ισχυρή βάση για επέκταση. Αυτές οι συναλλαγές υπογραμμίζουν την ισχυρή υποστήριξη που απολαμβάνουμε από τους ναυλωτές και τους χρηματοδότες, τοποθετώντας μας σε καλή θέση για περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης.

Επιπλέον, παραμένοντας πιστοί στη δηλωθείσα μερισματική πολιτική μας και ακολουθώντας το μέρισμα 0,08 δολαρίων ανά κοινή μετοχή που καταβλήθηκε για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε μέρισμα 0,085 δολαρίων ανά κοινή μετοχή για το τρίτο τρίμηνο, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωσή μας στο να επιστρέφουμε αξία στους μετόχους μας».

Η Icon Energy, είναι είναι νεότερη εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία που διευθύνεται από την Ισμήνη Παναγιωτίδη, κόρη του Γαβριήλ Παναγιωτίδη.

Η Ισμήνη Παναγιωτίδη αποκάλυψε ότι έχει στα ταμεία της περίπου 75 εκατ. δολάρια από μια δανειακή διευκόλυνση 91,5 εκατ. δολαρίων.

Η Icon Energy με έδρα την Αθήνα ιδρύθηκε τον περασμένο Αύγουστο και διαθέτει το πλοίο Alfa, ένα bulker, χωρητικότητας 77.326 dwt ιαπωνικής κατασκευής του 2006.

Η Ισμήνη Παναγιωτίδη είναι κόρη του Γαβριήλ (Βίλι) Παναγιωτίδη, που ίδρυσε το 2014 την Panivar μετά τις δραματικές εξελίξεις της Excel Maritime Carriers, που διηύθυνε ο πατέρας της.

Με σπουδές στο Boston University και Cass Business School του Λονδίνου εργάζεται σκληρά για την ισχυροποίηση της εταιρίας, άλλωστε οι εμπειρίες υπάρχουν για να αποφευχθούν τα λάθη του παρελθόντος.

Η Pavimar διαχειρίζεται 26 πλοία, ενώ ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία υλοποίησης εισαγωγής θυγατρικής της εταιρείας Icon Energy στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, η οποία ιδρύθηκε στη Δημοκρατία των Νήσων Μάρσαλ με σκοπό την απόκτηση, την ιδιοκτησία, τη ναύλωση και τη λειτουργία πλοίων ξηρού φορτίου χύδην.

Η εταιρεία ξεκίνησε τη χρηματιστηριακή ρότα της με ένα bulker κατηγορίας panamax, το χωρητικότητας 77,300 dwt Alfa, κατασκευής 2006. Το πλοίο, είναι ναυλωμένο σε διεθνή όμιλο εμπορίας εμπορευμάτων, με χρονοναύλωση που λήγει μεταξύ Οκτωβρίου 2025 και Φεβρουαρίου 2026, με κυμαινόμενο ημερήσιο ναύλο που συνδέεται με τον Baltic Panamax Index.

Ο πατέρας της Γαβριήλ (Βίλι) Παναγιωτίδης, μετά από ατυχείς κινήσεις, το 2014, έχασε τον έλεγχο της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας Excel Maritime.

Όμως, είχε την πρόνοια να δημιουργήσει το ίδιο έτος, την ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar, με επικεφαλής την κόρη του Ισμήνη Παναγιωτίδη.

Η Pavimar, προφανώς από τα αρχικά του επωνύμου και των ονομάτων του Βίλι και της Ισμήνης, άνοιξε ένα νέο κύκλο της ναυτιλιακής επιχειρηματικής δραστηριότητας της οικογένειας.

Η Ισμήνη, έχει σπουδάσει στο Boston University και στο Cass Business School του Λονδίνου, ενώ ήταν σχεδόν μια δεκαετία δίπλα στον πατέρα της στην Excel Maritime.

Τον επόμενο χρόνο, 2015, παντρεύτηκε Γιώργο Αγιοστρατίτη, τον ανιψιό του γνωστού αρχιτέκτονα.

Η ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar ξεκίνησε τη λειτουργία της το καλοκαίρι του 2014 με αρχικό στόλο μόλις δύο supramaxes, όμως κατόρθωσε και έφτασε στα 15 πλοία.

Διαβάστε επίσης:

Η ελληνόκτητη ναυτιλία χάνει την πρωτοκαθεδρία από τους Κινέζους – Το «ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο» παραμένει πανίσχυρο στα δεξαμενόπλοια

Οι Έλληνες εφοπλιστές συζητούν για την ενεργειακή μετάβαση

Αριστείδης Πίττας: Το νέο, μεγάλο στοίχημα του εφοπλιστή