Περιεχόμενα
Η Wilhelmsen Ship Management (Wilhelmsen), πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων τρίτων με έδρα την Σιγκαπούρη, και η MPC Capital με έδρα το Αμβούργο, συμφώνησαν να αποκτήσουν από κοινού το 100% της εταιρείας Zeaborn Ship Management (Zeaborn).
Η εξαγορά αποτελεί το επόμενο ορόσημο στη σταθερή συνεργασία μεταξύ της Wilhelmsen και της MPC Capital, μέσω της κοινοπραξίας τους για τη διαχείριση πλοίων Wilhelmsen Ahrenkiel Ship Management (Wilhelmsen Ahrenkiel) και της εξειδικευμένης σε δεξαμενόπλοια Barber Ship Management (Barber).
– Οι δύο εταιρείες αποκτούν από κοινού το 100% της Zeaborn Ship Management
– Η στενή συνεργασία Wilhelmsen και MPC Capital θα ενισχυθεί από την επέκταση ενός ολοκληρωμένου κόμβου διαχείρισης πλοίων τρίτων, που θα προσφέρει ευρύ φάσμα υπηρεσιών σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, φορτηγά χύδην φορτίου, δεξαμενόπλοια και πλοία πολλαπλών χρήσεων
– Η συμφωνία δημιουργεί έναν κορυφαίο κόμβο διαχείρισης πλοίων με έδρα το Αμβούργο
Η Zeaborn διαχειρίζεται έναν στόλο περίπου 100 πλοίων, που αποτελείται από πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και φορτηγά χύδην φορτίου, καθώς και δεξαμενόπλοια και πλοία πολλαπλών χρήσεων, τα οποία διαχειρίζονται από τα γραφεία στο Αμβούργο, τη Λεμεσό, τη Σιγκαπούρη και τη Μανίλα.
Δημιουργία κορυφαίου κέντρου διαχείρισης πλοίων
Με την πλήρη ενσωμάτωση της Zeaborn στις κοινές δραστηριότητες τεχνικής διαχείρισης της Wilhelmsen και της MPC Capital, οι εταίροι δημιουργούν ένα κορυφαίο κέντρο για τη διαχείριση πλοίων τρίτων στο Αμβούργο. Μετά την ενσωμάτωση της Zeaborn, οι συνδυασμένες δραστηριότητες θα συνεχίσουν να λειτουργούν με τα εμπορικά σήματα Wilhelmsen Ahrenkiel και Barber, αντίστοιχα.
Οι κοινές δραστηριότητες θα διευθύνονται από τους Διευθύνοντες Συμβούλους Δρ. Michael Silies και Michael Brandhoff. Ο Michael Silies είναι στην MPC Capital από το 2003 και είναι επικεφαλής της Wilhelmsen Ahrenkiel από το 2020. Ο Michael Brandhoff είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Zeaborn από το 2021.
Wilhelmsen και MPC Capital οδηγούν ενεργά την ενοποίηση της αγοράς
Οι διευρυμένες δραστηριότητες κοινής διαχείρισης πλοίων της Wilhelmsen και της MPC Capital θα συνεχίσουν να διοικούνται από το Αμβούργο, με συνολικό στόλο άνω των 150 πλοίων σε τεχνική διαχείριση. Η Wilhelmsen και η MPC Capital, δύο εδραιωμένοι όμιλοι με ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς, οδηγούν έτσι ενεργά την ενοποίηση της αγοράς και προάγουν τη θέση του Αμβούργου ως σημαντικού κόμβου διαχείρισης πλοίων.
Ο Carl Schou, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Wilhelmsen Ship Management, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την MPC Capital, με βάση μια ήδη επιτυχημένη συνεργασία. Η εξαγορά της Zeaborn είναι η στρατηγική μας κίνηση για επέκταση και ενίσχυση της παρουσίας μας στην αγορά στον τομέα της διαχείρισης πλοίων. Η συμφωνία αυτή θα αυξήσει τα υπό τη διαχείρισή μας πλοία σε επίπεδα που είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες μας. Δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε μια επιτυχημένη ενσωμάτωση που δίνει προτεραιότητα στα συμφέροντα των πελατών μας».
Από την πλευρά του, ο Ulf Holländer, Διευθύνων Σύμβουλος της MPC Capital, σημείωσε: «Ως εταιρεία με έδρα το Αμβούργο, με εξαιρετικό ιστορικό στις ναυτιλιακές δραστηριότητες, αισθανόμαστε ότι ταυτιζόμαστε σε μεγάλο βαθμό στην παράδοση και τις αξίες με τον όμιλο Wilhelmsen ως συνεργάτη μας. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε την πλατφόρμα μας διαχείρισης πλοίων. Με την ενσωμάτωση της πρόσθετης πελατειακής βάσης και των υπηρεσιών της Zeaborn, ενισχύουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά στον τομέα της διαχείρισης πλοίων. Ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας μας με αυτή της Zeaborn θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε ένα εξαιρετικό επίπεδο υπηρεσιών».
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς αναμένεται το 1ο τρίμηνο του 2024 και υπόκειται σε έγκριση από τις αρμόδιες αντιμονοπωλιακές αρχές.
Διαβάστε επίσης:
Ανδρέας Μιχαλόπουλος (Performance Shipping): Ναυπηγούμε τρία πλοία αξίας 191 εκατ. δολαρίων
Κορκίδης: Η «αποφυγή» του Σουέζ κοστίζει πολύ ακριβά στο παγκόσμιο Εμπόριο
Θανάσης Μαρτίνος: Η EastMed επιστρέφει στα ναυπηγεία για νέα bulkers