ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνολικά οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν αγοράσει 245 πλοία και ακολουθούν στη δεύτερη θέση οι Κινέζοι εφοπλιστές που έχουν διαθέσει 1,63 δισ. δολ. για την αγορά 179 πλοίων.
Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του έτους, η κινητικότητα παραμένει αυξημένη.
Οι τελευταίες πληροφορίες συνδέουν τη ναυτιλιακή Dalex Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Δαλακούρα, με την αγορά ενός φορτηγού πλοίου τύπου supramax. Πρόκειται για το χωρητικότητας 53,000 dwt πλοίο Maemi Spirit, κατασκευής 2008, το οποίο άλλαξε χέρια στην τιμή των 11 εκατ. δολ.
Αν επιβεβαιωθεί η εξαγορά, ο στόλος της Dalex Shipping θα περιλαμβάνει 14 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
H εταιρεία NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα απέκτησε, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking, το VLCC DS Vida (χωρητικότητας 299.097 dwt, κατασκευής 2003) έναντι 22,8 εκατομμυρίων δολαρίων από την Dr Peters. Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή πούλησε προς διάλυση τον περασμένο Σεπτέμβριο το παλαιότερο VLCC της, το Ataka (χωρητικότητας 281.000 dwt, κατασκευής 1998), έναντι σχεδόν 17 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στην εξαγορά δύο aframax tankers προχώρησε η Horizon Tankers, του εφοπλιστή Αντώνη Κομνηνού. Όπως αναφέρει το report της Allied Shipbroking, πρόκειται για το χωρητικότητας 112,045 dwt πλοίο DHT Sophie κατασκευής 2003 και το χωρητικότητας 111,928 dwt DHT Cathie κατασκευής 2004, τα οποία πουλήθηκαν στην τιμή των 11,9 εκατ. δολ. και 12,4 εκατ. δολ. αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Προκοπίου: «Ζούμε στην εποχή των δημαγωγών – Υπόσχονται τα πάντα για κερδίσουν ψήφους»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Δράγνης: Δύο ακόμα πλοία για την Oceangold Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εισέρχεται στην αγορά tanker suezmax. Η συμφωνία με την Teekay
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Νέες κυρώσεις του Λονδίνου κατά του Ιράν για τη στήριξή του στη Ρωσία
- MSC Cruises: Πρεμιέρα για την πρώτη χειμερινή της σεζόν στην Ελλάδα
- Attica Group: Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ για την απόσχιση του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς
- ΣτΕ: Απορρίφθηκαν οι προσφυγές των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης κατά της διάκρισής τους σε επίπεδα