ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Τα πλοία στην προσπάθεια τους να αποφύγουν τις καθυστερήσεις που προκαλούνται λόγω του Covid στην Κίνα κατευθύνονται απευθείας στη Σαγκάη, προκαλώντας ολοένα και μεγαλύτερη συμφόρηση στο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες κάνουν αυτή την αλλαγή διαδρομής για να γλυτώσουν τις καθυστερήσεις στο κοντινό Ningbo, το οποίο ανέστειλε ορισμένες υπηρεσίες μεταφοράς με φορτηγά κοντά στο συγκεκριμένο λιμάνι λόγω νέου ξεσπάσματος του Covid-19. Τα πλοία εκτελούν επίσης εκ νέου δρομολόγια προς το Xiamen στο νότο, έδειξαν ναυτιλιακά στοιχεία του Bloomberg.
Αυτές οι εκτροπές επιδεινώνουν το νέο κύμα συμφόρησης που επικρατεί στα λιμάνια της Κίνας, καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός πόλεων αντιμετωπίζει έκρηξη κρουσμάτων Covid. Τα αυστηρά τεστ στα οποία υποβάλλονται οι εργάτες και οι οδηγοί φορτηγών ενόψει των διακοπών του Σεληνιακού Νέου Έτους στο τέλος αυτού του μήνα, επηρεάζουν περαιτέρω τις ήδη τεταμένες αλυσίδες εφοδιασμού, την ώρα που η πανδημία πλησιάζει στο τρίτο έτος της.
Στον τεχνολογικό κόμβο της χώρας, το Shenzhen στο νότο, τα διαγνωστικά τεστ των κατοίκων και των φορτηγατζήδων για τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού, προκάλεσαν ουρά πλοίων στο λιμάνι. Αυτό οδήγησε τον τερματικό σταθμό Shekou να επιβάλει περιορισμούς στην αποδοχή εμπορευμάτων, πράγμα που σημαίνει ότι από την Παρασκευή τα εμπορευματοκιβώτια μπορούν να μεταφερθούν με φορτηγά μόνο σε τρεις ημέρες πριν από την άφιξη των πλοίων, δήλωσε ο χειριστής του τερματικού σταθμού την Τρίτη.
Στο μεταξύ, η πόλη Tianjin της βόρειας Κίνας διέταξε τους εργαζόμενους να κάνουν διάλειμμα για μισή ημέρα προκειμένου να υποβληθούν σε Covid τεστ, καθώς οι αξιωματούχοι προσπαθούν να περιορίσουν την παραλλαγή Όμικρον. Η χωρητικότητα των φορτηγών εκτιμάται ότι διαμορφώνεται στο ήμισυ των κανονικών επιπέδων και οι οδηγοί πρέπει να ελέγχονται καθημερινά πριν εισέλθουν στο λιμάνι, δήλωσε ο Alex Hersham, Διευθύνων Σύμβουλος του ψηφιακού μεταφορέα Zencargo.
Την ίδια ώρα, ο ιός έχει εξαπλωθεί στο λιμάνι της πόλης Dalian, καθώς δύο άτομα που ταξίδεψαν εκεί από την Tianjin επιβεβαίωσαν ότι έχουν προσβληθεί από την παραλλαγή Όμικρον.
Η εισροή πλοίων στη Σαγκάη έχει καθυστερήσει τα δρομολόγια των containerships κατά περίπου μία εβδομάδα, ανέφεραν οι μεταφορείς. Αυτές οι καθυστερήσεις μπορεί στη συνέχεια να εξαπλωθούν προς τα έξω στις εισόδους στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, όπου ήδη υπάρχουν καθυστερήσεις, εκτίμησαν.
«Το πρόβλημα της συμφόρησης των λιμανιών θα συνεχίσει να επηρεάζει τους κύκλους ανανέωσης των αποθεμάτων αυτό το τρίμηνο, παράλληλα με το ξέσπασμα της Όμικρον και το επικείμενο κλείσιμο λόγω της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς στην Κίνα», δήλωσε ο Josh Brazil, αντιπρόεδρος της αλυσίδας εφοδιασμού της εταιρείας logistics, project44.
Διαβάστε ακόμη:
Ευρωπαϊκό μπλόκο στη συγχώνευση των μεγαλύτερων ναυπηγείων του πλανήτη – Πώς σχετίζεται η απόφαση με τις τιμές του φυσικού αερίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σχέδιο για τα νοσοκομεία: Τι αλλάζει το 2025, οι προτεραιότητες του Υπουργού Υγείας
- Βασιλική Λαζαράκου στο mononews: Παρά τη μείωση των επιτοκίων, το Χ.Α. ο φθηνότερος τρόπος άντλησης κεφαλαίων
- Μελέτης Μελετόπουλος στο Mononews: Οι Τούρκοι εμφανίζονται ως οι θριαμβευτές κατακτητές της Συρίας δι’ αντιπροσώπου
- Γκστάαντ VS Κουρσεβέλ: Η απόλυτη μάχη των χειμερινών παραδείσων με σαλέ από 40.000 ευρώ την εβδομάδα