ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Samos Steamship, της οικογένειας Ιγγλέση, επέστρεψε στην αγορά των νεότευκτων, τύπου capesize bulker μετά από σχεδόν τρία χρόνια με μια παραγγελία δύο πλοίων, χωρητικότητας 180.000 dwt στο ναυπηγείο Japan Marine United (JMU).
Σύμφωνα με το συμβόλαιο, τα πλοία θα παραδοθούν το τρίτο τρίμηνο του 2026 και ακολουθεί παρόμοια χωρητικότητα που υπογράφηκε στην JMU τον Νοέμβριο του 2021, αξίας 60,5 το καθένα.
Η τιμή των δύο τελευταίων νεότευκτων είναι ακόμα άγνωστη, αλλά ναυλομεσιτικές πηγές ανεβάζουν το τίμημα στα 76 εκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία της οικογένειας Inglessis αριθμεί 24 πλοία στον στόλο του που είναι κατανεμημένα σε δεξαμενόπλοια και bulker.
Το πρόγραμμα νεότευκτων της εταιρείας, όλα στα ιαπωνικά ναυπηγεία, περιλαμβάνει επτά πλοία που πρόκειται να ενταχθούν στον στόλο το 2025 και το 2026.
Διαβάστε επίσης
Η Ακτινογραφία της Ελληνικής Ακτοπλοΐας
Delta Blue: Δύο ακόμη επιθέσεις εναντίον του ανέφερε το τάνκερ του Διαμαντή Διαμαντίδη
Γιάννης Αλαφούζος (Oceanis Eco Tankers): Κέρδη 39,6 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυξήσεις μισθών στα σώματα ασφαλείας: Ερώτηση ετοιμάζουν γαλάζιοι βουλευτές
- Ο υποκριτής Κικίλιας, τα βαριά πορτοφόλια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το Helikon και ο ΑΔΜΗΕ, το παρασκήνιο με την Phos Bank και την Εκκλησία, τι συμβαίνει με τον manager Μπρουμίδη, το νέο χάος στις Σπέτσες και ένα εφοπλιστικό quiz
- Ντόναλντ Τραμπ και Ευρωπαίοι προμηθευτές
- Η μάχη στις τηλεπικοινωνίες μετά την είσοδο της Volton και οι κινήσεις της ΔΕΗ
