ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικότερα, η επιστολή που δημοσιοποίησε η ΠΕΜΕΝ, έχει ως εξής:
«Σήμερα 17/08/2023 λάβαμε έγγραφη καταγγελία από το Δόκιμο Πλοίαρχο Μοστράτο Σπυρίδωνα, του υπό ελληνική σημαία πλοίου M/V «SEA CHAMPION» της ναυτιλιακής εταιρείας «MEGA SHIPPING LINE CORP.», που επιβεβαιώνει προηγούμενες καταγγελίες μας, στις 26/05/2023 και 16/08/2023, για τις επικίνδυνες συνθήκες διαβίωσης του πληρώματος.
Συγκεκριμένα αναφέρει ότι η παροχή νερού στο πλοίο, γίνεται μεταξύ 05.00-07.00 και 17.00-19.00 και οι σωληνώσεις βγάζουν βρώμικο νερό από τη σκουριά. Μετά από την ανώνυμη καταγγελία του, στις 16/05/2023, η παροχή έγινε για όλο το 24ωρο (μόνο το κρύο, όχι και το ζεστό), με εξαίρεση στις κοινόχρηστες τουαλέτες του πληρώματος (λειτουργούν με νερό όχι vacuum), όπου έχουν τοποθετηθεί δύο βαρέλια με θαλασσινό νερό, για χρήση.
Τα VHF της Γέφυρας δεν λειτουργούν ικανοποιητικά, καθώς το ένα μπορεί μόνο να λάβει DSC κλήσεις και το άλλο μόνο να στείλει. Από την ημέρα ναυτολόγησης του, λειτουργεί μόνο το ένα ecdis καθώς το master ecdis έχει υποστεί βλάβη στην μητρική του πλακέτα. Ο Πλοίαρχος τους ζήτησε να ενημερώσουν τους παλιούς χάρτες που έχουν, οι οποίοι έχουν να ενημερωθούν από το 2013 και 2015, καθώς και ορισμένοι χάρτες του ταξιδιού τους, δεν είναι καν διαθέσιμοι!
Για το θέμα ότι το πλοίο βρίσκεται εντός πειρατικής ζώνης, σήμερα 17/08/2023, εκτυπώθηκε και μοιράστηκε στα καπνιστήρια του πλοίου, έγγραφο του ICS, όπου ναι μεν αναγράφει πως από 01/01/2023 αφαιρείται η περιοχή της Σομαλίας ως High Risk Area, αλλά δεν αναιρεί το έγγραφο αυτό, πως το πλοίο πρέπει να παίρνει μέτρα ασφαλείας και δεν γράφει ως υποχρεωτική αφαίρεση της περιοχής ως HRA, αλλά να ληφθεί απλά υπόψη.
Όσο για τον κλιματισμό του πλοίου, είναι εκτός λειτουργίας το air condition, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία στους χώρους ενδιαίτησης και εργασίας να ξεπερνάει τους 40 οC.
Από μαρτυρίες του πληρώματος τα προβλήματα στην παροχή νερού, του κλιματισμού καθώς και τα προβλήματα των συνθηκών εργασίας, υφίστανται για πάνω από 6 μήνες.
Απαιτούμε την άμεση επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ναυτεργάτες του πλοίου M/V «SEA CHAMPION», καθώς και όπως αναφέρει στην Καταγγελία Σύμβασής του, ο Δόκιμος Πλοίαρχος Μοστράτος Σπυρίδωνας, την αντικατάσταση του στο λιμάνι του Τζιμπουτί, τον επαναπατρισμό του και την αποζημίωση του, όπως προβλέπεται».
Διαβάστε επίσης:
ΕΒΕΠ: Πιστοποίηση δεξιοτήτων 760 εργαζομένων
Ρουμανία: Το λιμάνι της Κωνστάντζας κόμβος προώθησης των σιτηρών της Ουκρανίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!