ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Υπογράφηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής η σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής, Κάλυμνος, Λέρος, Λειψοί, Πάτμος, Αρκιοί, Αγαθονήσι, Πυθαγόρειο Σάμου και επιστροφή, από τον υπουργό Γιάννη Πλακιωτάκη και τον Γεώργιο – Σαράντη Σπανό της εταιρείας «Τουριστική Ναυτιλιακή Δωδεκανήσου Ναυτική Εταιρεία», πλοιοκτήτριας του επιβατηγού οχηματαγωγού «Παναγία Σκιαδενή».
Το «Παναγία Σκιαδενή» θα εκτελεί τρία δρομολόγια την εβδομάδα έναντι 30.200 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., με υποχρέωση προσέγγισης στο Φαρμακονήσι δύο φορές το μήνα.
Η σύμβαση ισχύει για το χρονικό διάστημα από 5 Απριλίου 2023 μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού και τη σύναψη της σχετικής σύμβασης της εν λόγω δρομολογιακής γραμμής και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 30 Σεπτεμβρίου 2023.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!