ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο κατασκευής 2005 έχει ναυλωθεί για περίπου 90 ημέρες με 19.600 δολάρια την ημέρα από τις 2 Ιουλίου, μετά την προηγούμενη ναύλωση του νωρίτερα φέτος με την Tongli Shipping με ημερήσια τιμή 24.500 δολάρια.
Η εισηγμένη στο Nasdaq Ocean Pal γνωστοποίησε ότι αναμένει να κερδίσει περίπου 1,76 εκατομμύρια δολάρια για την προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Η εταιρεία διαχειρίζεται σήμερα ένα capesize και δύο panamaxes στον στόλο της και αναμένει την παράδοση του πλοίου Baltimore που κατασκευάστηκε το 2005 από την Diana Shipping το τρίτο τρίμηνο του 2022 μετά την ολοκλήρωση της προγραμματισμένης επιθεώρησης του πλοίου.
Διαβάστε επίσης:
Εκδήλωση για τον κλάδο της ναυτιλίας από την Wilhelmsen Ship Management
Μαρινάκης – Φράγκου: Δεν παραβιάζουμε κανένα εμπάργκο, τηρούμε τις κυρώσεις ως έχουν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα