ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αναφορά απευθύνεται ιδίως στη γερμανική Hapag-Lloyd η οποία φαίνεται διατεθειμένη να αποκτήσει τουλάχιστον το 40% των μετοχών της ναυτιλιακής γραμμής που διατίθενται στην αγορά από τους δύο ελέγχους μετόχους, την Korea Development Bank και την Korea Ocean Business Corporation.
«Εάν η Hmm εκχωρούνταν στη γερμανική Hapag-Lloyd, θα υπήρχαν ανησυχίες για την τύχη των εγχώριων εταιρειών, όπως και για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και τα τερματικά της Κορέας, επισημαίνουν οι δύο νοτιοκορεατικές οργανώσεις.
Η Ομοσπονδία Ναυτιλιακών Βιομηχανιών της Κορέας και η Ένωση Ανάπτυξης Λιμένων του Μπουσάν υπενθύμισαν επίσης ότι «το 2021 η Hmm προμήθευσε πρόσθετα πλοία στις εξαγωγικές εταιρείες, που δυσκολεύονταν να βρουν χωρητικότητα για να φορτώσουν εξαγωγικό φορτίο σε μια κατάσταση όπου ναυτιλιακές εταιρείες ξένες ναυτιλιακές εταιρείες απέφευγαν να προσεγγίσουν το λιμάνι του Μπουσάν λόγω των παγκόσμιων υλικοτεχνικών δυσκολιών που προκάλεσε η κρίση του Covid-19».
Η άρνηση της Fkmi και της BPDA στην υπόθεση της πώλησης σημαντικού μεριδίου της Hmm στην Hapag-Lloyd είναι σαφής: «Εκ μέρους πέντε εκατομμυρίων οικογενειών στον ναυτιλιακό τομέα, σας προτρέπουμε να σταματήσετε την πώληση της Hmm στο εξωτερικό για να εξασφαλίσετε μια σταθερή αλυσίδα εφοδιασμού για τις εισαγωγές και τις εξαγωγές της Νότιας Κορέας».
Διαβάστε επίσης
Έξι μνηστήρες για την HMM της Νότιας Κορέας – Μεταξύ αυτών και η Γερμανική Hapag Lloyd
Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία ΗΜΜ ναυπηγεί 9 πλοία που θα κινούνται με μεθανόλη αξίας 855 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πυρκαγιά σε χώρο απορριμμάτων στο Ρετσινόλακκο Ευβοίας
- Eurobank: Σε ένα εμβληματικό κτίριο της Θεσσαλονίκης το νέο κέντρο private banking
- Φοροδιαφυγή: Mείωση φόρων φέρνουν τα υπερέσοδα – Οι προτεραιότητες της επόμενης 3ετίας
- Υπουργείο Εργασίας: Ευρύ πλέγμα δράσεων για υγεία και ασφάλεια – Καραγκούνης: Έμφαση στην πρόληψη ατυχημάτων