ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η Maritime Transport απασχολεί περίπου 3.000 άτομα σε 41 διαφορετικές τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένου ενός δικτύου σιδηροδρομικών τερματικών σταθμών.
Η εταιρεία αυτή αξιοποιεί επίσης συνολικά 1.600 φορτηγά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πάνω από 30 καθημερινές σιδηροδρομικές υπηρεσίες εντός και εκτός των μεγάλων λιμανιών του Ηνωμένου Βασιλείου .
Η συμφωνία, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο CEO Soren Toft, «είναι θεμελιώδης για την επέκταση της παρουσίας της MSC στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Maritime Transport θα συνεχίσει να λειτουργεί με την αρχική της επωνυμία, με νέα επενδυτική υποστήριξη από τη Medlog. Η τρέχουσα διοικητική ομάδα θα παραμείνει υπό την ηγεσία του John Williams».
Σύμφωνα με την Alphaliner, η MSC ελέγχει πλέον το 20% της παγκόσμιας αγοράς μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η χωρητικότητα του στόλου της Γενεύης έχει ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια TEU, αλλά οι παραγγελίες που έχουν ήδη υπογραφεί θα εγγυηθούν επιπλέον χωρητικότητα 1,8 εκατομμυρίων TEU.
Υπενθυμίζεται ότι η MSC εξαγόρασε πρόσφατα την Gram Car Carriers για την είσοδό της στην κατηγορία μεταφορών οχημάτων ro-ro.
Η Medlog ιδρύθηκε το 1988 και αναπτύχθηκε ως εσωτερικός συνεργάτης logistics, ειδικά στην Ευρώπη, για τον όμιλο. Επί του παρόντος, μέσω του εμπορευματικού σιδηροδρομικού βραχίονα Medway, ελέγχει σημαντικές σιδηροδρομικές υποδομές που συνδέουν μεγάλα λιμάνια στη βορειοδυτική Ευρώπη, που εκτείνονται στο Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Αυστρία. Με την προσθήκη της Maritime Transport, πρόκειται τώρα να επεκταθεί σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο.
Διαβάστε επίσης:
ΟΛΘ: Συνέδριο στη Θεσσαλονίκη για την κρουαζιέρα
Ρεκόρ για την κρουαζιέρα στο λιμάνι του Ηρακλείου το 2024, με 171 προσεγγίσεις
Ο Γιώργος Μελισσανίδης πούλησε με σημαντικό κέρδος το γηραιότερο πλοίο του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα