ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Έντονα ανοδικά κινήθηκαν χθες οι μετοχές των ναυτιλιακών του κλάδου των τάνκερ στο αμερικανικό χρηματιστήριο, μετά τις επιθέσεις που σημειώθηκαν στα δύο δεξαμενόπλοια στον Κόλπο του Ομάν και οδήγησαν στην εκτίναξη των τιμών του πετρελαίου.
Η μετοχή της Frontline, της ιδιοκτήριας εταιρείας ενός εκ των δύο πλοίων που επλήγησαν, έκλεισε με κέρδη 10,66%, στα 7,99 δολάρια, ενώ κατά την πρώτη ώρα των συναλλαγών έφτασε να κερδίζει ποσοστό 12%, στα 8,08 δολάρια.
Ακολούθησε η Nordic American Tankers που ενισχύθηκε κατά 12,25% κλείνοντας στα 2,29 δολάρια και η DHT Holdings ενισχύθηκε κατά 6,49% και διαμορφώθηκε στα 5,58 δολάρια.
Ο τίτλος της Teekay Tankers τερμάτισε στα 1,12 δολάρια, με κέρδη 4,67%.
Από τον κλάδο των VLCC, μικρότερη άνοδο κατά 0,81% σημείωσε ο τίτλος της International Seaways που έκλεισε στα 17,36 δολάρια.
Η μετοχή της νεοεισηγμένης Diamond S Shipping, στην οποία συμμετέχει και ο Έλληνας εφοπλιστή Βαγγέλης Μαρινάκης, ενισχύθηκε κατά 4,13% και έκλεισε στα 11,34 δολάρια. Με άνοδο 1,27% έκλεισε χθες η μετοχή της Tsakos Energy Navigation, του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου, στα 3,19 δολάρια.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η επίθεση στα δύο πλοία οδήγησε τους επενδυτές στην αναζήτηση εταιρειών που μπορεί να ωφεληθούν από την αύξηση των τιμών του πετρελαίου ή τις αλλαγές στην αγορά ενέργειας. Ωστόσο, επισημαίνουν ότι η εικόνα αυτή δεν συνιστά οποιαδήποτε αλλαγή στα θεμελιώδη των επιχειρήσεων.
Από τον τομέα των καθαρών προϊόντων, η μετοχή της Scorpio Tankers ενισχύθηκε κατά 8,66% κλείνοντας στα 25,71 δολάρια και ο τίτλος της Ardmore Shipping διαμορφώθηκε στα 6,38 δολάρια και ενισχύθηκε κατά 4,16%.
“Οι πολιτικές αναταραχές αναγκάζουν τους ναυλωτές να αναζητήσουν από τώρα τα πλοία που θα μεταφέρουν τα προϊόντα τους προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος να μην βρουν αργότερα, σε περίπτωση κλιμάκωσης των εντάσεων. Εξαιτίας λοιπόν της ανάγκης να εξασφαλιστεί η διαθεσιμότητα πλοίων, τα ναύλα που θα προσφερθούν αναμένται να είναι υψηλότερα”, αναφέρει ο αναλυτής Liam Burke της B Riley FBR.
Οι Frontline, Diamond S, International Seaways, NAT και Scorpio Tankers, αναμένεται να επωφεληθούν από αυτή την εξέλιξη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1