Με την Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές την εξαγορά τριών kamsarmax bulkers που πραγματοποιήθηκαν με δύο ξεχωριστές συμφωνίες.

Στα εβδομαδιαία τους report οι Advanced Shipping & Trading και Seasure Shipbroking αναφέρουν τη ναυτιλιακή ως αγοραστή των χωρητικότητας 81,500 dwt φορτηγών πλοίων Pedhoulas Builder και Pedhoulas Farmer, που κατασκευάστηκαν το 2012, στην συνολική τιμή των 44 εκατ. δολαρίων  -22 εκατ. δολάρια έκαστο-.

Μάλιστα, άλλες πηγές αναφέρουν ότι πρόκειται για τα δύο πλοία κινεζικής κατασκευής που πούλησε πρόσφατα η Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της.  Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι προχώρησε στη συγκεκριμένη κίνηση, χωρίς ωστόσο να αναφέρει ούτε τα ονόματα των πλοίων ούτε τον αγοραστή.

Παράλληλα, οι προαναφερθείσες ναυλομεσιτικές αναφέρουν ότι η Costamare εξαγόρασε από την Shunzan Kaiun το χωρητικότητας 83,500 dwt kamsarmax Spring Aeolian, που κατασκευάστηκε το 2012 στο ιαπωνικό ναυπηγείο Sanoyas, έναντι 21,3 εκατ. δολαρίων.

Η Costamare δεν έχει επιβεβαιώσει τις εξαγορές, ωστόσο, πηγές της αγοράς επισημαίνουν ότι οι κινήσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν από μέλη της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου και όχι από την ίδια τη ναυτιλιακή, η οποία, ως γνωστόν, δραστηριοποιείται στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

H εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία, προχώρησε πρόσφατα στην απόκτηση των 60% των συμμετοχών της York Capital, σε πέντε containerships μεταφορικής ικανότητας 11.000 teu το καθένα, με αποτέλεσμα να ελέγχει πλέον το 100% των πλοίων.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Costamare έλαβε έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την πρώτη ομολογιακή έκδοση ελληνικής εταιρείας της ποντοπόρου ναυτιλίας στο ελληνικό χρηματιστήριο. θα αντλήσει 100 εκατ. ευρώ από το ΧΑ, εκδίδοντας ομόλογο μέσω της θυγατρικής κυπριακής εταιρείας συμμετοχών Costamare Participations.

Η περίοδος των δημόσιων εγγραφών θα ξεκινήσει την  Τετάρτη 19 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 21 Μαΐου. Το νέο ομόλογο θα είναι 5ετές, με δικαίωμα πρόωρης προεξόφλησης (ολικής ή μερικής) μετά από συμπλήρωση 2 ετών από την έκδοσή του και μέχρι 6 μήνες πριν από τη λήξη του. Πηγές της αγοράς εκφράζουν την αίσθηση ότι για το ναυτιλιακό ομόλογο θα υπάρξει πολύ μεγάλη ζήτηση, η οποία και θα υπερκαλύψει τα ζητούμενα κεφάλαια.

Η Costamare, που ιδρύθηκε πριν από 47 χρόνια, διαθέτει στόλο με 82 containerships, συνολικής χωρητικότητας σχεδόν 582,837 teu.

Διαβάστε επίσης: 

Ιστορική πρωτιά: 19-21 Μαΐου η δημόσια εγγραφή για το πρώτο ναυτιλιακό ομόλογο της Costamare

Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο για το ομόλογο της Costamare

Costamare: Απέκτησε τον πλήρη έλεγχο πέντε πλοίων που είχε με την York Capital

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση