ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Αλλαγές ακούμε ότι θα γίνουν στη Κινεζική Πρεσβεία. Μας είπαν ότι η κινέζα Πρέσβης στην Αθήνα, κα. Τσιγιουέ Τσανγκ, τηλεφωνεί σε φίλους και γνωστούς για να τους αποχαιρετήσει, αφού επιστρέφει, για τώρα τουλάχιστον, στη Κίνα. Κατά γενική ομολογία, μας μεταφέρουν άνθρωποι που γνωρίζουν καλά, ήταν η καλύτερη κινέζα διπλωμάτης στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.
Από την άλλη όμως, οι «κακές γλώσσες» λένε ότι πιθανόν η αποχώρησή της να σχετίζεται με την απουσία προόδου στις σχέσεις του ΟΛΠ με την κοινωνία και τις επιχειρήσεις του ευρύτερου Πειραιά.
Κατάσταση που έχει σαν αποτέλεσμα να έχουν «φρενάρει» και τα μεγαλεπίβολα σχέδια της Cosco, για το «Κεφάλι του Δράκου», όπως χαρακτηρίζουν οι Κινέζοι το λιμάνι του Πειραιά.
Γεγονός πάντως είναι ότι η κα. Τσανγκ και είδε και συνομίλησε με πολλούς προκειμένου να βγάλει άκρη και να δώσει λύσεις.
Πληροφορίες δε, αναφέρουν ότι «ψάχτηκε» και για να ενισχύσει το «ελληνικό» στοιχείο στους κόλπους του ΟΛΠ, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Οι ίδιες πηγές μας λένε ότι μέσα στους ανθρώπους που προσέγγισε ήταν και υψηλόβαθμο στέλεχος ιδιωτικής εταιρείας σήμερα, το οποίο ενδιαφέρθηκε, αλλά όταν ρώτησε… για να πάρει την άδεια, έλαβε αρνητική απάντηση.
Κανείς δεν αποκλείει πάντως η προσπάθεια αυτή να συνεχίζεται, ακόμα και με πιο έντονους ρυθμούς.
Σκαραμαγκάς
Λίγα χιλιόμετρα πέρα από το λιμάνι του Πειραιά και στον δρόμο για την Κόρινθο βρίσκονται τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά. Τα λεγόμενα μεγαλύτερα ναυπηγεία της χώρας, τα οποία για να ξαναγίνουν μεγάλα θέλουν ένα «σκασμό» λεφτά. Για την ώρα πάντως περιμένουμε την ειδική διαχείριση, αφού η μονάδα είναι υπό πτώχευση, να ανακοινώσει τον δεύτερο διαγωνισμό (ο πρώτος κηρύχθηκε άγονος), για να βρεθεί πλειοδότης, που θα καταβάλει ένα ικανοποιητικό ποσό θα πάρει τα ναυπηγεία και θα ξαναβάλει μπροστά τις μηχανές.
Για τον λόγο αυτό και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα ναυπηγεία, είχαν διαδικτυακή συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα. Από τη συνάντηση βγήκαν, σύμφωνα με όσα πληροφορηθήκαμε, ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα.
Καταρχήν ο υπουργός θεωρεί ότι αυτή τη φορά οι προσφορές θα είναι πολλές και όχι μία, όπως ήταν την πρώτη φορά. Αλλά και το τίμημα θα είναι έξι με επτά φορές μεγαλύτερο σε σχέση με τον πρώτο διαγωνισμό. Υπενθυμίζουμε ότι θυγατρική της North Star του Θεόφιλου Πριόβολου είχε καταθέσει προσφορά ύψους 15,1 εκατ. ευρώ, η οποία όμως απορρίφθηκε από το συμβούλιο των πιστωτών.
Δεν ξέρουμε τι παραπάνω γνωρίζει ο υπουργός, στην αγορά πάντως μόνο το όνομα της North Star ακούγεται μέχρι τώρα και για τον επόμενο διαγωνισμό.
Ο υπουργός διευκρίνισε πάντως ότι ούτε αυτός ο διαγωνισμός, ο δεύτερος στη σειρά, θα έχει κατώτατο τίμημα. «Και αν τελικά το τίμημα δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό πως θα πληρωθούμε τα οφειλόμενα;» αναρωτήθηκαν οι εργαζόμενοι και ρώτησαν τον υπουργό αν προτίθεται να σεβαστεί την όποια απόφαση βγάλει ο Άρειος Πάγος, σε σχέση με απόφαση του διεθνούς διαιτητικού δικαστηρίου που καταδικάζει το ελληνικό δημόσιο να καταβάλει αποζημιώσεις στην επιχείρηση ύψους 120 εκατ. ευρώ περίπου.
«Θα σεβαστώ την απόφαση» απάντησε ο υπουργός. Θέση που ικανοποίησε τους εκπροσώπους των εργαζομένων, αφού πιστεύουν ότι ο Άρειος Πάγος θα επικυρώσει το Διαιτητικό Δικαστήριο (άλλωστε δεν υπάρχει αντίθετο νομικό προηγούμενο), και θα εξασφαλίσουν τα οφειλόμενα… χωρίς να είναι απαραίτητη η πολύ υψηλή προσφορά στον πλειστηριασμό που έρχεται…στα τέλη Μαΐου ίσως.
Διαβάστε επίσης:
–Τι πιστεύει ο ΟΛΠ για το 16% των μετοχών και τον 4ο προβλήτα – Όλα όσα ειπώθηκαν στην ενημέρωση των θεσμικών
-ΟΛΠ: Νέα σύμβαση για πέντε γερανογέφυρες – Αυξάνεται κατά 30% τη δυναμικότητα του Προβλήτα Ι
-Ερωτήματα αξίας €130 εκατ. θέτουν οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στον Χρήστο Σταϊκούρα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike