Η εταιρεία Heidmar δημιουργεί μια νέα κοινοπραξία με την Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων, σύμφωνα με ανακοίνωση της.

Όπως αναφέρει, και τα 32 δεξαμενόπλοια που διαχειρίζεται η Capital θα ενταχθούν στα pool της Heidmar.

Mετά την κίνηση αυτή, η Heidmar θα εκμεταλλεύεται πλέον περίπου 60 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας από 10,000 dwt μέχρι τάνκερ VLCC. Πρόκειται για μία σημαντική αύξηση σε σχέση με τα επτά πλοία που είχε η εταιρεία στον στόλο της όταν ο Pankaj Khanna ανέλαβε τα ηνία της τον Νοέμβριο του 2020.

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο P. Khanna είπε: «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που ανακοινώνω σήμερα την κοινοπραξία με την Capital και την επανεκκίνηση της Heidmar. Η μοναδική και διαφανής πλατφόρμα συναλλαγών της Heidmar που απολαμβάνει εξαιρετική φήμη στην αγορά για δεκαετίες και η εξαιρετική απόδοση μας ήταν βασικοί λόγοι για την προσέλκυση ποιοτικών ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων όπως η Capital».

«’Εχουμε εργαστεί σκληρά από τον Νοέμβριο του 2020 για να ανανεώσουμε τον στόλο της Heidmar από τα  7 σε σχεδόν 60 δεξαμενόπλοια σήμερα. Η προσθήκη της ταλαντούχας εμπορικής ομάδας της Capital στην ομάδα της Heidmar θα δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό, ικανό να επιτύχει την καλύτερη απόδοση των περιουσιακών στοιχείων που διαχειρίζεται, στην δύσκολη αλλά δυναμική αγορά των τάνκερ”, συμπλήρωσε.

«Η συμμετοχή στην αγορά μέσω μιας μεγαλύτερης εμπορικής οντότητας σημαίνει ότι μπορούμε να αναπτύξουμε αποτελεσματικές λύσεις για να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση της μείωσης των εκπομπών και τη συμμόρφωση με τους επερχόμενους κανονισμούς», επισήμανε ο Khanna.

Οι συζητήσεις για τη συμφωνία, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, διεξήχθησαν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και τα πλοία που εισέρχονται στη διαχείριση της Heidmar αποτελούνται από 12 VLCC, οκτώ aframaxes, πέντε MR, έξι MRs και ένα δεξαμενόπλοιο 13.000 dwt.

Η Heidmar έχει μια ομάδα 35 ατόμων στα γραφεία της στην Αθήνα, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη.

Πρόκειται για μία ισχυρή κίνηση του διευθύνοντα συμβούλου της Heidmar, Pankaj Khanna, ο οποίος κατάφερε να αναβιώσει μία επιχείρηση η οποία βρισκόταν στο ναδίρ το 2020 μετά την αποχώρηση του μακροχρόνιου ιδιοκτήτη της, εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.

Υπενθυμίζεται ότι η Heidmar, ανήκε κατά 100% στη ναυτιλιακή Dryships, του Γιώργου Οικονόμου. Ωστόσο, από το τέλος του 2019 αρκετά πλοία που περιλαμβάνοντας στα pool της άρχισαν να αποχωρούν. Ένα χρόνο μετά, το Νοέμβριο του 2020, ο ισχυρός πλοιοκτήτης αποχώρησε από το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, η οποία πέρασε στα χέρια του CEO της, Pankaj Khanna.

Διαβάστε επίσης:

CPLP Shipping: Πού χρησιμοποίησε τα αντληθέντα κεφάλαια από το ΚΟΔ των 150 εκατ. ευρώ

Μιλτιάδης Μαρινάκης: Ένας καραβοκύρης που ξεκίνησε από τα μηχανουργεία του Πειραιά και πήγε κόντρα στον Κοσκωτά και στον Σαλιαρέλη, έγινε δημοτικός σύμβουλος και βουλευτής!

CPLP Shipping: Ολοκληρώθηκε η διάθεση των αντληθέντων κεφαλαίων του Ομολόγου – Απέκτησε και το LNG/C Adamastos