ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η Atlantic Bulk πούλησε το χωρητικότητας 50,000-dwt δεξαμενόπλοιο Desert Mariner, κατασκευής 2018, στην JP Morgan, έναντι 32,8 εκατ. δολ.
Το πλοίο, που έχει κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Hyundai Vinashin, είναι ναυλωμένο για πέντε χρόνια στην Cargill, με option για δύο επιπλέον χρόνια.
Η Atlantic Bulk Carriers Management Ltd, με έδρα τα Νησιά Μάρσαλ και γραφεία στον Πειραιά, διαχειρίζεται πλοία χύδην φορτίου μεγέθους Handymax, Supermax και Panamax. Έχει παρουσία άνω των 20 ετών στην αγορά ξηρού φορτίου. Ο στόλος της περιλαμβάνει 20 φορτηγά πλοία, ενώ στην ιστοσελίδα της δεν αναφέρεται το πλοίο Desert Marine.
Στο τέλος του 2018 η ναυτιλιακή με μία ανακοίνωση αιφνιδίασε τη ναυτιλιακή αγορά, ανακοινώνοντας ότι έχει παραγγείλει στο ναυπηγείο Shimanami – Imabari Shipyard Co Ltd της Ιαπωνίας τρία πλοία τύπου ultramax, εκ των οποίων το ένα θα παραλάβει το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Παράλληλα πέρυσι η εταιρεία προχώρησε για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια, στην αγορά μεταχειρισμένου πλοίου. Απέκτησε το χωρητικότητας 63,503 dwt πλοίο Dragongate, που κατασκευάστηκε το 2016 στο ναυπηγείο Imabari, έναντι 26,8 εκατ. δολ. Το συγκεκριμένο πλοίο μετονομάστηκε από την Atlantic Bulk σε Desert Dignity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Λιβανός: Super deal στην αγορά LNG με την ιαπωνική JERA
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τίτλοι τέλους για πλοίο – μαθουσάλα που είχε περάσει και από ελληνική εταιρεία
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Μαρινάκης: Η συμφέρουσα κίνηση της Capital Maritime