ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η χαμηλών τόνων ελληνική εταιρεία φέρεται να απέκτησε έναντι 10,5 εκατ. δολαρίων από την ιαπωνική Nakata το τάνκερ MR2 Morning Haruka (χωρητικότητας 47.400 dwt, κατασκευής 2005), το οποίο μάλιστα ήδη εμφανίζεται σε online βάσεις ναυτιλιακών δεδομένων να έχει ενταχθεί στον στόλο της εταιρείας με το νέο του όνομα, Daytona.
Από τον Ιούλιο του 2017 μέχρι σήμερα, η Coral έχει δαπανήσει περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει συνολικά έξι τάνκερ, ενώ την ίδια στιγμή δεν έχει προχωρήσει σε καμία πώληση πλοίου. Η εταιρεία εμφανίζει μία προτίμηση στις αγορές πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου από γερμανικές εταιρείες, και πλοίων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου από ιαπωνικές. Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από πέντε χρόνια η Coral είχε αγοράσει και πάλι πλοίο από την Nakata: ήταν το Morning Express (χωρητικότητας 105.600 dwt, κατασκευής 2000, μετονομάστηκε σε Red Majestic), το οποίο απέκτησε έναντι 13 εκατ. δολαρίων περίπου.
Η Coral ιδρύθηκε το 1998 και μετά τις τελευταίες της κινήσεις έχει στον στόλο της συνολικά 17 πλοία: δύο aframaxes, τρία panamaxes, τέσσερα μεγάλα τάνκερ παραγώγων και οκτώ μικρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: A. Φράγκου: Στα ταμεία της Navios Holdings 6,8 εκατ. δολάρια
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελληνική ναυτιλιακή «σαρώνει» τα φορτηγά πλοία supramax
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το μεγάλο στοίχημα του Νικόλα Πατέρα στα feeder containerships
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές