Οι υπεραξίες που δημιουργήθηκαν το τελευταίο δωδεκάμηνο στον τομέα των δεξαμενοπλοίων, αξιοποιήθηκαν στο έπακρο απο τους Έλληνες εφοπλιστές.

Με την πώληση των τάνκερ κατοχύρωσαν τεράστια κέρδη.

1

Σύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied, μέσα σε δώδεκα μήνες οι Έλληνες εφοπλιστές, αγόρασαν συνολικά 219 πλοία, ωστόσο, πούλησαν 259 πλοία, από τα οποία τα 144, ήταν τάνκερ.

Την ίδια περίοδο, οι Έλληνες εφοπλιστές στράφηκαν προς τα φορτηγά πλοία, δεδομένου ότι αγόρασαν 154 πλοία, ενώ πούλησαν 96 πλοία.

Αναλυτικότερα, οι Έλληνες αγόρασαν 154 φορτηγά πλοία, 45 δεξαμενόπλοια, 7 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 5 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Δεύτεροι σε αγορές πλοίων έρχονται οι Κινέζοι με 134 πλοία, τρίτοι οι Τούρκοι με 89 πλοία και ακολουθούν, οι Άραβες με 76 πλοία, οι Ελβετοί με 43 πλοία.

Συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.705 πλοία.

Όσον αφορά στις πωλήσεις, οι Έλληνες εφοπλιστές πούλησαν 259 πλοία, από τα οποία τα 96 ήταν φορτηγά, τα 144 δεξαμενόπλοια, τα 5 πλοία κοντέινερ και 12 μεταφοράς φυσικού αερίου.

Επίσης, οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 149 πλοία. Τα περισσότερα είναι δεξαμενόπλοια, δεδομένου ότι κατασκευάζονται σε διάφορα ναυπηγεία του κόσμου 82 πλοία, 40 φορτηγά πλοία, 2 μόνο πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 21 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Διαβάστε επίσης:

Γιάννης Παππάς: Η ναυτιλιακή οικογένεια είναι καμωμένη με την προσφορά στον συνάνθρωπο

Οικογένεια Ιγγλέση: Από τα ατμόπλοια στα τάνκερ και τα bulkers – Πέντε γενιές στη ναυτιλία

ΙΟΒΕ: Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες φορολογικά μειονεκτούν έναντι των άλλων νηολογίων εντός ή εκτός ΕΕ