ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παραμένουν πρώτοι στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στο περιοδικό ραπόρτο του, ο ναυτιλιακός οίκος Allied, για το τελευταίο 12μηνο.
Ειδικότερα, οι Έλληνες αγόρασαν συνολικά 208 πλοία, από τα οποία τα 144 ήταν φορτηγά πλοία, τα 47 δεξαμενόπλοια, 5 μεταφοράς κοντέινερ και 2 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Ακολουθούν οι Κινέζοι με 134 πλοία, οι Τούρκοι με 83 πλοία, από τη Μέση Ανατολή με 82 πλοία και από την Ελβετία με 45 πλοία. Συνολικά αγοράστηκαν 1.668 πλοία.
Όσον αφορά στις πωλήσεις, οι Έλληνες έχουν πουλήσει 258 πλοία, από τα οποία 96 φορτηγά, 142 δεξαμενόπλοια, 4 πλοία κοντέινερ και 13 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Η πώληση των δεξαμενοπλοίων ήταν επιχειρηματική κίνηση που απέδωσε τεράστια κέρδη από τις υπεραξίες των πλοίων.
Οι Κινέζοι πούλησαν 152 πλοία, οι Γιαπωνέζοι 143 πλοία, της Σιγκαπούρης 103 πλοία και οι Γερμανοί 94 πλοία.
Οι Έλληνες επίσης ναυπηγούν 135 πλοία, 40 φορτηγά πλοία, 73 δεξαμενόπλοια, 2 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 18 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Τέλος, τα Κινεζικά ναυπηγεία κατασκευάζουν 741 πλοία, έναντι 210 των Ιαπώνων και 197 των Νοτιοκορεατών. Εντυπωσιακό είναι το στοιχείο ότι τα Τουρκικά Ναυπηγεία ναυπηγούν 135 πλοία και βρίσκονται στην πέμπτη θέση παγκοσμίως.
Διαβάστε επίσης:
Φραγκούλης: Πρόεδρος και πάλι στο Propeller Club
Θεοδωράτος: Από το Ληξούρι στην κορυφή του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί