Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν συνεχώς τις παραγγελίες στα ναυπηγεία, κυρίως της Νότιας Κορέας, της Κίνας και της Ιαπωνίας, για την ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων.

Σύμφωνα με τις καταγραφές, οι παραγγελίες έφτασαν τα σε 317 πλοία, που είναι κατά 41% περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

1

Σύμφωνα με την Naftiliaki Greek Shipping Review, στις αρχές Οκτωβρίου οι νέες παραγγελίες από Έλληνες πλοιοκτήτες ανήλθαν σε 317 πλοία.

Οι Κινέζοι πλοιοκτήτες είναι αυτοί που έχουν κάνει τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών σε παγκόσμια κλίμακα, με 554 πλοία, μπροστά από τους Ιάπωνες συναδέλφους τους που έχουν παραγγείλει 496 πλοία. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στην τρίτη θέση.

Οι αναλυτές της Naftiliaki επικοινώνησαν με 66 εταιρείες, οι οποίες φέρονται να έχουν κάνει παραγγελίες για νέα πλοία τους τελευταίους 12 μήνες. Από αυτούς, 54 απάντησαν και οι 51 ανέφεραν ότι έκαναν παραγγελίες, δύο περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Οι 51 εταιρείες που έχουν επιβεβαιώσει παραγγελίες έχουν συνολικό βιβλίο παραγγελιών όσον αφορά την ολική χωρητικότητα λίγο πάνω από 26,42 εκατομμύρια τόνους.

Το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 122 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 12,77 εκατομμυρίων τόνων, 80 bulkers, 5,9 εκατομμυρίων τόνων, 48 πλοία μεταφοράς αερίου, χωρητικότητας 4,48 εκατομμυρίων τόνων, 15 πλοία μεταφοράς υγραερίου, χωρητικότητας για 619.420 τόνων, 44 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 2,57 εκατομμυρίων τόνων και οκτώ άλλους τύπους πλοίων για συνολικά 100.200 τόνων, δηλαδή έξι πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, ένα ρυμουλκό και ένα πορθμείο.

Διαβάστε επίσης

Ο βρώμικος κόσμος των crypto: Παιδική πορνογραφία, τρομοκρατικές οργανώσεις και ξέπλυμα χρήματος