ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, ακόμη και όταν τα κορεατικά ναυπηγεία πέρναγαν κρίση, δεν μείωσαν τις παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων, συμβάλλοντας σημαντικά στο να βοηθήσουν την κορεατική ναυπηγική βιομηχανία να διατηρήσει την πρώτη της θέση στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά.
Όπως αναφέρουν οι ναυτιλιακές αρχές της Νότιας Κορέας, ο Όμιλος Angelicoussis Shipping Group, της Μαρίας Αγγελικούση, έχει κάνει παραγγελίες για 119 πλοία από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. από το 1994 και είναι τα μεγαλύτερα συμβόλαια πλοίων που έχουν υπογραφεί, μεταξύ ενός ναυπηγείου και πλοιοκτήτη.
Επίσης, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι πρόσφατα η Minerva Marine Inc. του Ανδρέα Μαρτίνου, παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αξίας 589,7 δισεκατομμυρίων γουόν ή 438 εκατομμυρίων δολαρίων, από τη Samsung Heavy Industries Co. αυτόν τον μήνα, ενώ η Atlas Marine, του Λέοντα Πατίτσας, υπέγραψε συμφωνία με την Daehan Shipbuilding Co. για την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων Aframax τον τελευταίο μήνα.
Διαβάστε επίσης:
Ποιοι είναι οι εφοπλιστές που συλλέγουν έργα τέχνης – Από τον Νιάρχο ως σήμερα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας
- Γερμανία-Μαγδεμβούργο: Ερωτηματικά για τις υπηρεσίες που διέθεταν πληροφορίες για τον Ταλέμπ Α.
- Συρία: Στη Δαμασκό ο Τούρκος ΥΠΕΞ – Συναντήθηκε με τον Αλ Τζολάνι
- Χιλιάδες Αγιοβασίληδες «ξεχύθηκαν» στους δρόμους του Πειραιά στο «Santa Night Run»