ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν τα διπλάσια για τις αγορές πλοίων από αυτά που εισέπραξαν από τις πωλήσεις πλοίων κατά το 9μηνο του τρέχοντος έτους.
Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, από την αρχή του έτους μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου 2021, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν συνολικά 297 πλοία δαπανώντας 5.215 δισ. δολάρια!
Αναλυτικότερα αγόρασαν 187 πλοία Dry, 72 τάνκερ, 28 μεταφοράς κοντέηνερ και 4 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στην ίδια περίοδο πώλησαν 187 πλοία και εισέπραξαν 2,571 δισ. δολάρια, δίνοντας 85 πλοία Dry, 74 δεξαμενόπλοια, 24 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 2 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Οι Έλληνες εφοπλιστές ήρθαν πρώτοι στις αγορές με 297 πλοία, δεύτεροι ήταν οι Ιάπωνες με 276 πλοία και ακολουθούν Ελβετοί με 56 πλοία, οι Γερμανοί με 53 πλοία, οι Νορβηγοί με 28 πλοία, οι Δανοί με 27 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 24 πλοία, οι Βιετναμέζοι με 23 πλοία και οι Τούρκοι με 21 πλοία.
Διαβάστε επίσης:
Aims Shipping: Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή στρέφεται στην αγορά των τάνκερ
Ένωση Εφοπλιστών: Ποιος θα διαδεχθεί τον Βενιάμη; Όλα τα ονόματα και το παρασκήνιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike