Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν επενδύσει 37,4 δισ. σε πλοία από το 2021 – Τα 18 δισ. δολάρια για πλοία LNG και LPG

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν επενδύσει το αστρονομικό ποσό των 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG και LPG, από το έτος 2021, δεδομένου ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες διαφοροποιούν τους στόλους τους, από τις παραδοσιακές κατηγορίες πλοίων, όπως δεξαμενόπλοια, bulker και μεταφοράς και εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με νέα έρευνα της VesselsValue.

Η έκθεση «Greek Speculative S&P Investments» αναφέρει ότι συνολικά 13,8 δισ. δολάρια έχουν δαπανηθεί για 59 πλοία υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και 4 δισεκατομμύρια δολάρια για 41 πλοία υγραερίου (LPG).

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, ταυτόχρονα επένδυσαν 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε 167 δεξαμενόπλοια, 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε 109 πλοία bulker και 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε 39 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

«Σε μια δεκαετία που ορίζεται από ασταθείς αγορές και σεισμικές αλλαγές στη δυναμική της ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει τολμηρές επενδυτικές θέσεις που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου», υποστήριξε ο Dan Nash, Associate Director of Valuation & Analytics της VesselsValue και προσθέτει:

Η έκθεση αναφέρει ότι η Capital Ship Management (Capital), του Βαγγέλη Μαρινάκη επενδύει σε 15 μεγάλα πλοία LNG, δύο πολύ μεγάλα πλοία αμμωνίας (VLAC), οκτώ μεσαίου μεγέθους πλοία αερίου (MGC) και τέσσερα πλοία διοξειδίου του άνθρακα (CO 2 ). Η συνολική δαπάνη ανέρχεται σε 4,7 δισεκατομμυρίων δολάρια.

Την Capital ακολουθεί η Maran Gas Maritime του ομίλου της Μαρίας Αγγελικούση, η οποία οποία επενδύσει 3,3 δισ. δολάρια, που περιλαμβάνει 15 μεγάλα μεταφορείς LNG.

Η Evalend Shipping, του Κρίτωνα Λεντούδη, είναι τρίτη, που επένδυσε 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε 12 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου (VLGC), δύο MGC, δύο VLAC και έξι μεγάλα πλοία LNG.

Στα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, έχουν επενδύσει επίσης και οι Γιώργος Προκοπίου, Άννα Αγγελικούση, Γιάννης Κούστας, Γιώργος Οικονόμου, Λέων Πατίτσας, Πήτερ Γ. Λιβανός, ο Ριάντ Ζέιν.

 

Διαβάστε επίσης:

Alibaba: Το νέο μας μεταφραστικό εργαλείο είναι ανώτερο από αυτά των Google και OpenAI

Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων: Διάλογος για τη βέλτιστη λειτουργία των λιμενικών υποδομών

Θεσσαλονίκη: Στις 22 και 23 Οκτωβρίου 2024 το διεθνές συνέδριο Southeast Europe Connectivity Forum II